knivmakeren Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei! Er det noen der som vet om en side hvor eg kan få tak i bowie, machete eller tja, litt store barske knivblad for knivmaking? På forhånd takk!! Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 E-bay eller du kan kjøpe en cold steel,kukuri machete fra xxl.no, har en selv og er ekstremt fornøyd selv. Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Scary thread is scary. That depends on what the personal definition of scary is... Lenke til kommentar
sLR Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Når folk prater om hvor de kan kjøpe en machete, så blir jeg ille nervøs jeg! : < Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 kanskje sett filmen Machete noen ganger for mye? :!: bruker macheten min ekstremt sjeldent, kjøpte den fordi den var awesome og billig På jakt bruker jeg min mini kniv med 4-5cm langt blad jeg fikk i konfirmasjons gave som er 10 ganger skarpere enn macheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå