AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei. I forigårs fikk jeg det første symptomer på gonore. Igjennom gårdagen og så langt i dag har symptomene forverret seg, og spesielt smerte iforb. med vannlating er blitt ganske voldsom. Er dette grunn nok til å oppsøke legevakt, eller skal jeg vente til fastlegekontoret åpner igjen? Har hørt så mange historier om folk som blir avvist fordi situasjonen deres ikke er akutt nok, og har ikke lyst til å dra bomtur. Har heller ikke spesielt lyst til å forklare symptomene mine i inngående detalj over telefon til en legesekretær på legevakten. På forhånd takk. Gutt 23. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Tja, det trenger jo ikke å være Gonore da, men ta og ring legevakten og forhør deg med dem om hva de synnes. Er nok bedre enn at du må gå med smerter og problemer helt til mandag / tirsdag. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har du utført aktiviteter som kan medføre risiko for å få gonore? Hvis ja: Lege! (Gonore eller andre venner?) Hvis nei: Lege! (Urinveisinfeksjoner?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nå vet ikke jeg hva TS har endt opp med å gjøre - men jeg foreslår at du tar en tlf til legevakten og sier at du har ett ikke akutt tilfelle av trøbbel i tårnet? Evt at presten ikke synger rent, eller troll i trompeten, eller rusk i forgassern eller dugg i kikkerten eller at kjeltringen sliter? Det hele bunner ut i om du vil gå med smerten (som for alt vi her på forumet vet kan være noe annet enn Gonore) frem til du får deg time hos fastlegen - eller om du vil rådføre deg med legevakten (og akseptere at det kan bli pinlig på tlf). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå