Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fått symptomer på gonore. Oppsøke Legevakt?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei.

I forigårs fikk jeg det første symptomer på gonore. Igjennom gårdagen og så langt i dag har symptomene forverret seg, og spesielt smerte iforb. med vannlating er blitt ganske voldsom. Er dette grunn nok til å oppsøke legevakt, eller skal jeg vente til fastlegekontoret åpner igjen? Har hørt så mange historier om folk som blir avvist fordi situasjonen deres ikke er akutt nok, og har ikke lyst til å dra bomtur. Har heller ikke spesielt lyst til å forklare symptomene mine i inngående detalj over telefon til en legesekretær på legevakten.

På forhånd takk.

Gutt 23.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Nå vet ikke jeg hva TS har endt opp med å gjøre - men jeg foreslår at du tar en tlf til legevakten og sier at du har ett ikke akutt tilfelle av trøbbel i tårnet? Evt at presten ikke synger rent, eller troll i trompeten, eller rusk i forgassern eller dugg i kikkerten eller at kjeltringen sliter?

Det hele bunner ut i om du vil gå med smerten (som for alt vi her på forumet vet kan være noe annet enn Gonore) frem til du får deg time hos fastlegen - eller om du vil rådføre deg med legevakten (og akseptere at det kan bli pinlig på tlf).

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...