Efreet Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei skal instalera min nye SSD. Fått tips om at eg bør bruka nye chipset drivarar. Dei drivarane eg har brukt er frå 2007, når eg fekk datamaskinen. Maskinen er ein IFL90+. Har ikkje fått oppdatert chipset-drivarar før, då eg ikkje veit korleis eg gjer dette, kor eg finner desse også vidare. Korleis identifiserar eg kva chipset-drivar eg har, kva chipset eg har i det heilatatt og kor kan eg finna eit nytt slikt? Søkte på nett etter ifl90+ chipset, men fann ingenting om det, antar alle nyttar same chipset. Nokon som kan hjelpa meg her, er veldig stuck. Takkar så inderleg for all hjelp Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Når det gjelder chipset-drivere så er dette grunnkomponenter på selve hovedkortet. I en stasjonær PC så er det leverandøren av hovedkort som er interessant. I bærbare maskiner så er det leverandøren av maskinen som er interessant da de ofte har skreddersydde driverpakker. Siden det er Copal som har produsert denne maskinen så tok jeg en tur til Deres hjemmesider, men der var det ikke driverpakker for IFL90+ lenger. Alt som var der var produktspesifikasjoner. Når jeg googlet IFL90+ fant jeg en lenke til en test på hardware.no. Her står det bla.a. "Brikkesett: Intel965PM". Det vil si at du har et Intel-brikkesett og det er gode nyheter da disse har generiske driverpakker levert av Intel. Så da tutler vi til Intel sine nettsider og søker etter 965PM der og finner ikke en dritt der. Neste steg er da å google Intel 965PM. Her er mange lovende treff, men jeg finner ikke noe for 965PM spesielt. Du må nesten lete deg igjennom her for å se hva du finner. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Kva vil det sei at ein drivar er generisk? Satt og såg på denne; http://www.driversforfree.com/Drivers/d54f6c92-8716-4847-9d4c-99969bb0736c.aspx Men den er jo til winXP. Er det mogleg at det kanskje ikkje finnes ein direkte win7 drivar, då datamaskinen er frå 2007? Er det kanskje mogleg at maskinen drar nytte/kan bruka ein winXP eller Vista drivar? Edit: Den eg såg på var jo enda eldre enn min. Min noverande versjon er 8.3.0.1013 Kan det Vera at denne er den korrekte? http://drivers.softpedia.com/get/MOTHERBOARD/Others/Intel-Chipset-Driver-9101012.shtml Endret 25. desember 2010 av Efreet Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Veit ikkje om det er lov å bumpe fleire gongar, dette blir iallfall siste. Eit siste desperat forsøk på å finna ut om det er komt ein ny chipset-driver sidan 2007 :/ Eg fann eg fann. Legger dette her, så om nokon søker dette opp eingong, så finn dei denne; Intel 965PM chipset driver (Version 9.1.1.1025): Download link : http://downloadcenter.intel.com/conf...Name=&lang=eng Endret 7. januar 2011 av Efreet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå