Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Plaget med våte drømmer i mange år

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

22 årig gutt. Jeg har hatt uregelmessige våte drømmer helt siden starten av puberteten, altså sikkert ca 8 år. Disse drømmene er i seg selv konge; de handler alltid om at noen kvinner utfører kinkige og spesielle seksuelle tjenester på meg. Problemet er at det er jævlig sølete, fordi jeg får sædutløsning i boksershortsen om natta. Disse drømmene var veldig hyppige i starten, men har minket kraftig i omgang de siste fem åra. Natt til julaften hadde jeg en slik drøm igjen, før der var det over fem måneder siden sist.

Nå har jeg blitt såpass vandt til dette at jeg i 2/3 siste gangene har greid å stoppe utløsninga og vekke meg sjøl fra søvne, men det skjedde seinest i går at jeg vætet underbuksa. Noen tips her eller? Er det flere som er i samme situasjon? Jeg skjønner at det er mulig å ta dette med legen (er fullt klar over at de har taushetsplikt), men det gir meg kanskje en mer betryggende følelse å spøøre anonymt på et forum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Runker du daglig?

Har personlig hatt slike drømmer i en ung alder og de forsvant vel ca i 20 årene, men var ikke spesielt plaget, noe som fungerte bra her var å runke daglig 1-2 ganger og da ble jeg ikke plaget av drømmene.

Når du får deg dame så løser som regel problemet seg ved å ha mye sex.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...