Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ser etter en brukt headunit. Villig til å betale 3 lapper, hvis den rette dukker opp!

SD88

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvis det er noen som har en headunit de ønsker å få solgt så er jeg interessert. Ble ikke noe kjøp på meg før jul, da posten suger!

Hvis du ønsker å selge meg en spiller til 3 lapper så burde den koste minst 4,5-X lapper NY.

ps: bruker priser fra Pixmania.com, så jeg er ikke interessert i en spiller som koster 3000kr hos bilradiospesialisten, og 2000kr hos pixmania :)

Sjekk ut med dem først! Noen spillere der er så mye som 1500 kroner billigere.

San22_

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er samme spilleren, han har bare stokket om litt på bokstavene...

Men du kjøper jo ikke en brukt slik spiller til 3K når du får den ny til den prisen. Skal du ha noe brukt så må du over på noe som er litt mere sjelden enn en p88 skal det være verdt å betale 3k....

Hvorfor kjøper du ikke bare en ny spiller? Også trenger jo ikke du noe topp-spiller når du ikke skal oppgradere høyttalerene i bilen. Nei, kjøp en DEH-7200SD og et nytt frontsett til rundt 1500kr i steden, det vil bli en grei forbedring for deg ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er samme spilleren, han har bare stokket om litt på bokstavene...

Men du kjøper jo ikke en brukt slik spiller til 3K når du får den ny til den prisen. Skal du ha noe brukt så må du over på noe som er litt mere sjelden enn en p88 skal det være verdt å betale 3k....

Hvorfor kjøper du ikke bare en ny spiller? Også trenger jo ikke du noe topp-spiller når du ikke skal oppgradere høyttalerene i bilen. Nei, kjøp en DEH-7200SD og et nytt frontsett til rundt 1500kr i steden, det vil bli en grei forbedring for deg ;)

Cossiemk1, hva synes du om dette da, og hvis du lurer på hvorfor jeg velger en sony fremfor en pioneer, så er det fordi den motorisert deksel, synes det drit kult :)

Men hva syns du om valget under:

Headunit:Sony bilstereo CD/MP3/USB CDX-GT930

Bakhøytalere:PIONEER - TS-A1703I

Framhøytalere:PIONEER - TS-A1303i

Ble bytte av høytalere likevel, ikke at jeg har bruk for det, men får det høytaler settet til 800 kroner, noe som er veldig billig iforhold til at de koster over 2000kr noen plasser tilsammen på nettet.

På bilradiospesialisten koster bare framhøytalerene 1200 kroner :yes:

Hvis du fortsatt virkelig på det sterkeste mener at jeg burde velge 7200SD fremfor Sonyen, så gir jeg meg for siste gang, og følger rådet ditt. Syns bare det er litt kult at den er motorisert. Hvis det utgjør en dårlig forskjell for en person som meg å velge den Sonyen fremfore Pioneern, så blir det Pioneer, og så får jeg heller bare åpne og lukke selv :innocent:

Lenke til kommentar

Sony er ræva på lydkvalitet, så det burde du ihvertfall ikke kjøpe.

De pioneer høyttalerene er heller ikke noe å skryte av.

Du burde helt klart prioritere et godt frontsett, det er tross alt der du sitter og kjører ;)

OK takker mye, da blir det 7200sd. Dropper bare høytalere da:)

Lenke til kommentar

Sony er ræva på lydkvalitet, så det burde du ihvertfall ikke kjøpe.

De pioneer høyttalerene er heller ikke noe å skryte av.

Du burde helt klart prioritere et godt frontsett, det er tross alt der du sitter og kjører ;)

OK takker mye, da blir det 7200sd. Dropper bare høytalere da:)

Ble Pioneer p88rs2 på meg likevel. Fant en brukt en til 2000 kroner :w00t:

Ble ikke noe bestilling av Pioneer 7200SD da jeg har fikk høre fra mange på bilstereoforumet at pixmania var et sted enn burde unngå, mange som har hatt mye problemer med dem. Ville ikke ta den sjansen :thumbdown:

Masse takk til "tmolberg" her på forumet for linken til spilleren :thumbup:

Endret av San22_
Lenke til kommentar

Da har du fått deg en bra spiller ihvertfall...

Man må også tenke på at det stort sett er de dårlige erfaringene man hører om, jeg selv har kjøpt mye fra pixmania og aldri hatt noe problemer.

Problemet kommer når det oppstår problemer med produktet, har jeg hørt, rene helvete med garanti/reklamasjon å sånt, men masse takk cossiemk1, du har vært utrolig hjelpsom, selv når jeg har vært utrolig masete :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...