-kga- Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Var Hos tannlegen. -Sjekk -2x rønken -Litt rensing av noe belegg greier mellom tenna + en slags skylling Dette kom på 900 kr. Noen sa det virket dyrt, hva er normalt? Syntes selv det er dyrt, men trudde det var normalt med en slik pris. Jeg har også to hull, ett var vist ganske stort. De er mellom tennene, kommer av slurv med tanntråd. Og jeg fikk beskjed om at det ville komme på litt over 2000 kr om alt var som han trudde. Noen sa det virket unormalt dyrt for to hull, hva er normal pris? (Syntes også det er dyrt, men så er jeg en fattig student). Aner ikke hva slags fylling det er, men om det er flere flater så er vel prisen kanskje sånn passe grei? Er det noen steder i Trondheim jeg kunne fått det billigere. Om jeg går til ett annet sted, må jeg betale for en ny sjekk, eller kan de hente pasient dataen min fra der jeg var nå? Endret 25. desember 2010 av -kga- Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Tannlege ER dyrt. Noen tannleger gir dog studenter rabatt og det er nok ikke umulig at andre tannleger kan være billigere - så det kan være lurt å høre rundt. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Koster rundt 1200 per hull for meg, dessuten kostet sjekk med ett rønken 800. Svinedyrt, men må jo ha tenner.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå