Ultra_Fisk Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei jeg har en sony ericsson t610 med et tele2 lite ab. Kan jeg bruke wap? Hvordan setter jeg det opp? Har sedt og motatt sånt oppsett men når jeg skal på wap står det bare "service do not exist". Hva er galt? Og hørte noe om gratis grps fra tele2 , er dette sant? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 og hvordan er jeg sikker på at jeg kobler meg opp via den gratise grps viss den er gratis? håper på raske svar Lenke til kommentar
Cassanova Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hei nå håper jeg du ikke har fått hjelp enda, for jeg har registrert meg bare for å svare deg hehe jeg har sony ericsson T610 og Tele2 Lite abbonement.. Det jeg fant ut, at man må ringe inn til kunderservice, fordi jeg hadde alt innstilt, men det virket ikke.. så sa han mannen dr at jeg skulle gjøre dette: sende: mms ericsson til 1999 og så wap ericsson til 1999.. så skulle mmsen virke etter 2-3 timer, å wap med en gang.. men jeg hadde egentlig instalert det fra før.. så jeg tror det er noe de inne på tele2 må aktivere, så prøv det, og går d ikke så ringer du kundeservice på 02000. så skal det virke mvh svein arild harestad Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 av meg fønka det med ein gang.... har hatt tele2 basic i 1.5 år no. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Og hørte noe om gratis grps fra tele2 , er dette sant? Hvis du ser litt lenger nede i forumet, så finner du denne tråden som bekrefter dine mistanker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå