ironkiller Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk nå en HTC trophy til Jul men så har jeg merket at markedet ikke funker og registere seg på why ? Lenke til kommentar
tnex Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Du må oprette en vanelig email konto, gjorde dette på min htc desire hd, og da fungerte marked deretter. Lenke til kommentar
nils234 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Du må oprette en vanelig email konto, gjorde dette på min htc desire hd, og da fungerte marked deretter. Men Desire HD har Android, mens Trophy har Windows Phone 7. Sier ikke at dette har noe å si, ikke vet jeg, men det er forskjellige markeder det er snakk om. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 hadde satt litt pris på om noen som har/hadde en windows 7 opprativsystem kunne svare ? Lenke til kommentar
jic Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 jeg registert mitt som uk konto på windows live og market fungerer fint på mitt. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 så jeg må late som jeg er fra england ? Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Du må nok regne emd å gjøre det til den blir lansert i Norge engang neste år. Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Hvor skal jeg gjøre det ? Skifta region til UK på hotmail.com men det hjalp ikke stort Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hvor skal jeg gjøre det ? Skifta region til UK på hotmail.com men det hjalp ikke stort Om du ønsker tilgang til Windows Phone 7 Marketplace så er dette godt lese stoff: http://www.esphoneblog.com/2010/10/24/windows-phone-7-marketplace-not-available-in-your-country-heres-how-to-get-access-to-it-2/ Og gratulerer med mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå