AnonymDiskusjon Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hei. Jeg har vært på dealern med en helt fantastisk mann i over 3 mnd snart... Vi bor litt under 2 timer unna hverandre, men vi møtes ganske ofte, for vi spleiset sammen på et mnds-kort til meg. Men jeg tør nesten ikke be ham med hjem til meg... jeg har ingen venner som jeg kan være med på fritiden. Det blir så utrolig flaut at det bare skal bare være meg og han hele tiden når vi er hos meg, og ingen andre... Han er helt sinnsykt sosial av seg og har et stoort vennekrets, men jeg derimot. Jeg kan kke huske sist jeg var ute med en venn... Gruer meg til når han skal få vite dette... skammer meg nesten litt. (Jeg trives bra i eget selskap, trenger ikke folk rundt meg bortsett fra familien min) Og hver gang han har spurt meg om hva jeg har gjort, så har jeg nesten alltid sagt at jeg har vært med andre mennesker, noe som ikke er sant i det hele tatt, for jeg er så flau over dette....... en stor feil å si dette, men han vet i hvert fall at jeg liker meg i eget selskap også. Hva hadde dere (gutter/menn) syntes om meg hvis dere var denne mannen, og fikk vite jenta dere holder på med, egentlig er asosial og trives ganske bra i eget selskap...? Hilsen skamfull jente... Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Du skal ikke skamme deg. Folk er forskjellig. På en annen side så burde du være ærlig. Du kan jo se på dette som en mulighet til å bli litt mer sosial? Ikke for mye. Jeg trives altfor godt i mitt eget selskap. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg trives ikke der hvor det er mange mennesker. Jeg får seriøst angst av det og blir helt innesluttet, men hvis det er få mennesker som jeg kan føle meg trygg på, da er det ingen problem selvom jeg da ikke sier så mye. Skal være ærlig med ham å si som det er senere og slutte å si "jeg har vært med folk" når han spør om hva jeg har gjort... uff, gruer meg litt, jeg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Hei Jente Jeg må bare si at jeg føler veldig med deg og den "sosiale angsten" du føler. Har det akkurat likt selv, men har i det siste tatt beviste valg om at jeg faktisk ønsker å endre dette ved meg selv. Jeg har ogå sagt til meg selv at jeg trives best med egent selskap og at jeg ikke trenger andre, sier ikke at det ikke stemmer for deg. Men for min del så har jeg tatt meg selv i å si det samme mange ganger selv om jeg innerst inne vet at det ikke stemmer. Så jeg håper du benytter sjangsen til å bli litt mer sosial og komme over den angsten du har, det er ihvertfall ikke noe å skamme seg over! vi har alle forskjellige utgangspunkt og opplevelser i livet som gjør at vi er der vi er. Lykke til! Mvh Sjenert gutt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hva hadde dere (gutter/menn) syntes om meg hvis dere var denne mannen, og fikk vite jenta dere holder på med, egentlig er asosial og trives ganske bra i eget selskap...? Hilsen skamfull jente... Jeg for min del hadde blitt ekstra nysgjerrig på å finne ut enda mere om en jeg likte og som likevel er så forskjellig fra meg selv. Og kanskje er det slik at det er fint for en hypersosial person å være sammen med en "motsatt"?! Det er ikke sikkert at det hele tiden er greit for en selv å være 100% tilgjenlig for ens venner ...? Fortsatt god julefeiring! mvh BTW: Slutt å vær skamfull unge dame! Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg syns ikke det virker problematisk at du trives med å være alene. Men en ting som er viktig ved inngangen i et forhold er at du er ærlig med partneren din om hvordan ting faktisk er. Mange personer, inkludert meg selv ønsker ikke alltid å være med folk, men ha litt tid alene. Og jeg kan kjenne meg igjen i den situasjonen du er i med at du ikke alltid ønsker eller kanskje ikke tør å ta kontakt med andre. Jeg syns ikke at du skal være flau over hvordan du er, om han spør deg hva du har gjort den dagen burde du være ærlig. Jeg tviler veldig på at han vil miste interessen for deg på grunn av at du foretrekker å være på egenhånd en del på fritiden. Jeg hadde hvertfall ikke gjort det. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå