Qimz Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Heihei! For ca. to timer siden kjøpte jeg Modern Warfare 2 til PC via cdon.no sin funksjon, on demand. Som da er at man kan kjøpe spillet på nett, og laste det ned med en gang. Jeg fikk kjøpt spillet uten noen problemer whatsoever, men det funker rett og slett ikke å laste det ned. Jeg starter minidownloadern deres via nettet, men det står bare at den er på 0.0% og at den beregner gjenstående tid. Utrulig irriterende visst jeg ikke får spilt spillet på selveste julaften! Tusen takk for alle svar og god jul til alle på diskusjon.no! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 du aktiverer spillet i steam, kopier cd-keyen, start steam og så trykk på add a game under locals Lenke til kommentar
Qimz Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 du aktiverer spillet i steam, kopier cd-keyen, start steam og så trykk på add a game under locals TUSEN, TUSEN, TUSEN, TUSEN TAKK! Du reddet nettopp en juleaften for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå