Wakarimasen Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hei! Lette i gamle spill og fant spillet Legoland. Fikk veldig lyst til å spille dette spillet igjen men det vil ikke installere seg fordi jeg har windows 7. Noen som vet om en løsning på dette ? (Ja jeg har googlet det ) Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hvilken versjon av windows 7 har du? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Har egentlig samme problemet. Win 7 professional x64 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Har Windows 7 home premium Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Bruk Xp-mode Om du har Win 7 Professinal/Ultimate finner du en offisiell Xp mode på microsoft.com (Just google, incase you dont find it) Men siden du har Home Premium, kan du prøve VmLite Funker minst like bra som den andre Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Takker for svar men ingenting jeg har prøv funker. Klarte riktignok å installere det på mammas pc som har Windows Vista som OS men orker ikke bruke den PCen bare pga et spill. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) . Endret 28. desember 2010 av usedtobesane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå