krimol Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Boxee Box Har forstått det slik at det går ann å koble Boxee boxen til extern lagring. Slik at en kan vise egne filmer. Så det jeg lurer på er om Boxee Box henter ned Cover og organiserer filmene slik som mediaportal gjør? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ja, Boxee laster ned cover, info og organiserer filmene dine. Lenke til kommentar
krimol Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Ja, Boxee laster ned cover, info og organiserer filmene dine. boxee eller boxee box? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Genial "OS" til mediecenter. Noen som vet hvordan man får det på bootup? og ikke via windows eller linux? Har lyst på dualboot med Boxee og Win 7 på min mediecenter. Endret 25. desember 2010 av Teac Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Du får det både på Boxee Box og Boxee Teac: Hvorfor ikke bare la det kjøre som en egen app? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er ikke helt med deg nå. Jeg tenker å boote opp i boxee. Skal ha det på en D525 atom maskin, og da er det greit å la det kjøre helt alene. Men også ha win 7 i dualboot. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Er ikke helt med deg nå. Jeg tenker å boote opp i boxee. Skal ha det på en D525 atom maskin, og da er det greit å la det kjøre helt alene. Men også ha win 7 i dualboot. Jeg er ikke så sikker på at boxee lar deg gjøre dette. Desverre. Men google litt, så kanskje du kommer over noe Lenke til kommentar
Teac Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ok. Så det må bli en installasjon i windows eller linux altså. Er ikke krise det. Jeg skal ha win 7 på denne pcen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå