Even1 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hei! Jeg har fått et MSN virus som jeg skulle ha fått fjernet snarest! Sender over en logg: (Even er "meg") Even sier: hi Ivar sier: hei? Even sier: hey Ivar sier: drime Even sier: think we chatted before right? Ivar sier: yeah, how? Even sier: i'm sorry i get to be forgetful at times!! how're you? Ivar sier: im fine, thanks. how are you? Even sier: nice, I just got out of the shower and finally got some time to relax ..what are you up to? Ivar sier: not much Even sier: Nice..I'm feeling a little naughty ..lol..U? Ivar sier: Yeah, me too Even sier: Yeah I'm horny lol ..sorry if that's forward ..is that cool? Ivar sier: Thats cool. Even sier: I need a man who can make me squirt..have u ever made a girl squirt?? ...Og sånn fortsetter det i det uendelige. Hvordan få fjernet snarest? Lenke til kommentar
johome Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Du får følge Veiledningen Endret 24. desember 2010 av johome Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Heisann Det første du bør gjøre er å bytte passord på kontoen din. Deretter bør du følge veiledningen som nevnt i posten ovenfor =) Lenke til kommentar
Even1 Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Har byttet passord på alle mine kontoer ute på nett nå. Skal ikke være enkel å knekke nå iallefall! Men jeg har scannet med antimalwarebytes, den finner ingen verdens ting. Veldig rart med tanke på at det ligger en bug der. 'jeg' sender også masse e-mails med mye tullinnhold. Er det noen malware programmer som scanner bedre enn andre? Høres isåfall litt merkelig ut, da updates pleier å huke inn det nyeste. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 En del av veiledningen er "ComboFix". dette programmet vil kunne fortelle om alt som har skjedd på maskinen din den siste tiden. Dette programmet gir en logg som en med erfaring ser gjennom. Dette gir en mye bedre konklusjon om pc-ens status enn noen antivirus/antispyware program gjør. Så anbefaler deg å gjøre det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå