shadowano Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hei Vi har en lydplanke som er koblet til TV med HDMI kabel. TV-en er igjen koblet til en canal digital boks med en HDMI kabel. Bildet og lyd er på plass, men det hender ofte at lyden forsvinner i ca 2 sekunder før den kommer tilbake. Dette skjer i snitt ca hvert 10.-15. minutt. Har også prøvd å koble lydplanken direkte til canal digital boksen gjennom aux inngangen uten at det hjelper. I tillegg så ticker bassen ved vanlig samtale. Ufattelig irriterende, men vet ikke om det er noen innstillinger jeg kan sette for å justere dette? Lenke til kommentar
tsvea Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hei Vi har en lydplanke som er koblet til TV med HDMI kabel. TV-en er igjen koblet til en canal digital boks med en HDMI kabel. Bildet og lyd er på plass, men det hender ofte at lyden forsvinner i ca 2 sekunder før den kommer tilbake. Dette skjer i snitt ca hvert 10.-15. minutt. Har også prøvd å koble lydplanken direkte til canal digital boksen gjennom aux inngangen uten at det hjelper. I tillegg så ticker bassen ved vanlig samtale. Ufattelig irriterende, men vet ikke om det er noen innstillinger jeg kan sette for å justere dette? Hei Har samme problem med sub'en, det virker som den slår seg av og på når det er litt lite lyd Endret 17. januar 2011 av tsvea Lenke til kommentar
tsvea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dette fikk jeg til svar på mitt problem. Finner ikke ut mer, så nå leverer jeg den tilbake. "Stemmer, den kobler seg automatisk av dersom den ikke får inn signaler den skal reagere til. Det bør være en knapp på den der du kan bestemme om den skal gjøre dette. Mulig det står "aktiv på/av" eller noe. " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå