Armalite66 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 CPU'en min har en stress temp på 64c, og synker til 55c når den har lite å gjøre. Er det mye? Kjører silent twin vifte. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 CPU'en min har en stress temp på 64c, og synker til 55c når den har lite å gjøre. Er det mye? Kjører silent twin vifte. Det er ganske mye ja, men det skal gå helt greit så lenge du holder deg under 70 grader. Hvis du ikke har hatt på kjølepasta, anbefaler jeg at du gjør det. Jeg kan anbefale Shin Etsu fra 3dfxcool Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 jeg hadde 75 grader konstant! men det var for at de som monterte cpuvifta fikk kjølepastaen til å bare treffe 1 4del på kjernen og at den var plassert feil vei! Lenke til kommentar
Master Of The Wind Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 min ligger på ca 30 grader under vanlig run og under stress kanskje opptil 40 kommer litt ann på romtemperatur. Bruker en glacialtech 2320pro(ikke akkurat stille men d e no så) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå