Silentspy Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Koble til Servere: Du trenger ikke å komme på Whitelist for å joine serverne IP og Beskrivelse ds1.norcraft.no - Creative server Specs: Intel E4700 8GB RAM(1066MHz) 1.5TB(lagring) 15 Mbit Fiber ds2.norcraft.no - Survival server Specs: Intel i7 2600K 8GB RAM(1333MHz) 1TB(lagring) 30 Mbit Fiber Features DS1 - Semi Creative (bygge server) Monstre er skrudd av Dyr er aktivert Alle items har evig holdbarhet(Dette gjelder verktøy, rustning osv) Beskytta områder(Cuboidplugin) Craftbook (Masse features som minecarts boosters, broer, heiser, skjulte dører og gates osv) DS2 - Survival DS2 er en ren Survival server Monstre og Dyr er aktivert(såklart ) Events (Labyrint og Dungeon med mange rewards (diamant items på første plass) Tomter (som kan kjøpes med iConomy* penger) Butikk (kan selge items eller kjøpe sjeldne items som man normalt ikke finner) PvE område utenfor spawn område (for folk som liker å ta det rolig) Craftbook (Masse features som minecarts boosters, broer, heiser, skjulte dører og gates osv) PvP område (dekker alt utenfor PvE) Oransje = Jobbes med, men ganske snart ferdig Staben Admins: Silentspy Orrie MagicSpeed Mods: Rubicus WHT NoBlackThunder DagensDag Balrogen92 Xevillio Regler For DS1: Ingen griefing* Bygg med omhu (Ikke bygg rett ved siden av slottet til en annen bygger, eller under.) Duplisering og Exploits er ikke lov Trolling og Mobbing i chat er unødvendig Leking med lava er ikke lov For DS2: Ingen PvP'ing i spawn område og PvE område Trolling og Mobbing i chat er unødvendig Ingen Griefing* av hus i PvE område Duplisering og Exploits er ikke lov Kister og Ovner kan beskyttes av LWC og vi har ikke ansvar om folk blir frastjålet. I PvP sonen er det lov til å drepe andre, men unødvendig Griefing er forbudt. (Episoder der det vil ta mange titalls minutter for å fikse hendelsen) Det er lov til å knuse de nødvendige blokkene for å nå en annen spiller i PvP, med mindre det ville ta mer en 2-3 minutter og fikse det. *Griefing: Stjeling, ødelegging av byggverk, leking med lava o.l. Trusted Trusted er noe du kan bli etter å ha spilt i 2 uker på Norcraft, vært aktiv og hyggelig med admins/mods, om du eventuelt donerer til Norcraft vil Trusted status komme kjappere med Trusted status kan du eventuelt få flere kits på ds1, og gjør flere ting på ds2 med Craftbook Bilder Mye mer på galleriet Hva venter du på? For å bli bygger er det som regel noen på serverne som kan fikse, men du kan alltids legge ut en søknad her Endret 28. januar 2011 av Silentspy 3 Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) reservert. Endret 27. januar 2011 av Silentspy 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Håper enda flere kommer også. Flott server(e). Lenke til kommentar
freddyfinger Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 hvordan kommer jeg inn på serveren? Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 oppdaterte øverste posten med en DEL mer informasjon, håper folk blir fornøyd! Lenke til kommentar
Ingin97 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei, vil gjerne ver med Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Velkommen! Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 du har nå byggerettigheter! velkommen! Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg vil gjerne bli med, men må jeg ha byggetillatelse? Isåfall så heter jeg JRMN. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja JRMN, du må ha byggetillatelse. Du kan legge inn en søknad på forumet hvis ikke så er jeg eller noen av de andre moderatorene som regel på. Silentspy legger også som regel til ny brukere fort løpende så det er jo bare å logge inn og sjekke om du har rettigheter eller ikke. Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg vil gjerne bli med, men må jeg ha byggetillatelse? Isåfall så heter jeg JRMN. Du har nå byggerettigheter! velkommen! Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Her er noen bilder av Minerock, byen som jeg styrer over på survival serveren. Vi er noen få midlertidig, men forhåpentligvis får vi noen flere innbyggere. Også fra den andre siden. Lenke til kommentar
Fox McCloud Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Fin server, men innlegget er gammelt og ny IP må til for å kople til serveren nå Nye Admins og Moderators også. Hjemmesiden er den samme. Ny IP: mc.norcraft.no Velkommen skal dere vær Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg vil gjerne være med!. Volcomxx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå