Tone79 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hei! Jeg sølte kaffe på laptop-en min i går, og lurer på om det er verdt innsatsen å få igjen på forsikringen. Forsikringsselskapet trenger verdi på en tilsvarende pc i dag. Regner med at det ikke er så mange tilsvarende pc-er til salgs lenger, men tar gjerne eksempler på det nærmeste som finnes der ute. Legger det inn i denne tråden jeg, for jeg regner med at dere som er her inne er noenlunde oppdaterte i markedet Det er en to år gammel LG, med følgende spesifikasjoner: Model: LGE50 Config: E500 15,4" Intel Pentium Dual CPU T2390 @ 1.86GHz 1.87 GHz 4,00 GB Ram 32 bits OS 250 GB harddisk Finner ikke kvitteringen akkurat nå, og klarer ikke å finne mer info om den. Hvis noen har tips til hvor jeg skal kikke for å finne litt mer info, så spytt gjerne ut Takker på forhånd for hjelp :-) Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 3000-4000 vil jeg si. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610583#extra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå