Sjohej Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Hei:) jeg har dette skjermkortet, jeg lurte på om jeg kan kjøre crossfireX med dette selv om det ikke er samme klokkefrekvens? Endret 24. desember 2010 av anderssxd Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 jepp, så lenge begge korta er et 58xx kort så er det ikke noe problem, det beste korte vil klokke seg ned mot det dårligste. første linken fungerer ikke btw Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) så det vil lønne seg å kjøpe ett litt dårligere kort som er litt billigere? -edit: linken funker nå Endret 24. desember 2010 av anderssxd Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Du kan jo overklokke kortet du allerede har og da, ikke noe problem og få det opp på samme klokkefrekvens Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 mister man ikke garantien da? er det stor sjanse for at kortet blir ødelagt hvis en gjør det? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ødelegger ikke kortet nei, teknisk sett mister man garantien, men det er ingen som kan bevise dette, ei heller kontrollere det. Oftest må man volt modde for å sabotere GPUen, og i svært mange tilfeller må man gjøre dette via hardware, altså bruke loddebolt, og da blir det synlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå