Gå til innhold

SC2: Rangering av norske spillere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
timestamp='1295525520' post='16800728']

www.starcraft2.no ! alle norske starcraft spillere burde henge her.. Her ser dere ladder blandt norges top spillere og ALT! .. Vist dere også er intrisert i å prøve å komme dere i litt turneringer å få prøvd seg mot litt andre ting enn bare ladder :! Så har www.gamersleague.no ( så på kalender) så har dem veldig bra oversikt over Hvilke turneringer som er ute å går..

DI beste norske spillere er litt vanskligt å si.. men ut i fra dem som spiller på "landslaget" så kan man vell si att dem er di beste.. Hold dere på IRC #starcraft2.no : D kom dere med på det sosiale norske gaming samfunnet i starcraft2 ! : D <3[/skjul]

Takk skal du ha, skal sjekke ut de sidene, har vært litt inne på SC2.no men ikke så mye.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hehe, sant det!

Det kunne faktisk vært litt artig og prøvd, blir litt ensidige strategier med konstant 1v1, spesielt etter jeg har funnet mine "favoritter".

Etter jeg plasserte meg godt i diamond league gikk jeg over til å ta single player delen av spillet, men regner med jeg snart er tilbake i MP delen. Ble forøvrig 2,2k diamond etterhvert :)

Tror faktisk at når jeg er ferdig med SP, skal jeg prøve å spille random race og random 4v4 :-)

Har fremdeles til gode å prøve zerg :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...