DarkZhade Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hei! Kjøpte dette igår, men får ikke lyd i alle 5 høyttalerne på en gang. Kobler til HDMI fra bærbaren inn i recieveren, og HDMI videre ut derfra til projektoren. Får lyd og bilde, problemet er at jeg ikke får lyd i høyre og venstre foran. Fant en knapp med "a/b" på kontrollen. Kan da få lyd foran, men da funker ikke noen av de andre igjen. Får liksom ikke alle 5 til å fungere samtidig. Enten foran eller bare bak. Noen som har peiling? Har prøvd å lese i boka men finner ikke ut av noe. Mvh Stian Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Så en annen tråd med liknende problem hvor man måtte inn i menyen for å aktivere alle høyttalerne. men etter hva jeg kan se, så er alle aktivert hos meg allerede Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Ingen? har nå prøvd med xbox 360 via hdmi, og samme problemet der. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvilken reciver har du? Uten at jeg vet hvilken reciver du harkan jeg ikke hjelpe deg 100% men som oftest skal du skal bare ha A høytalersettet aktivert, og du må velge PL2 eller DTS for å få surround Lenke til kommentar
tgjosund Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hei! Kjøpte dette igår, men får ikke lyd i alle 5 høyttalerne på en gang. Kobler til HDMI fra bærbaren inn i recieveren, og HDMI videre ut derfra til projektoren. Får lyd og bilde, problemet er at jeg ikke får lyd i høyre og venstre foran. Fant en knapp med "a/b" på kontrollen. Kan da få lyd foran, men da funker ikke noen av de andre igjen. Får liksom ikke alle 5 til å fungere samtidig. Enten foran eller bare bak. Noen som har peiling? Har prøvd å lese i boka men finner ikke ut av noe. Mvh Stian Du har nok sikkert allerede funnet ut av det, men leste om en som hadde samme problemet som hadde koblet disse to fronthøyttalerene i "Speakers B terminal". Her er hva han skrev: Are you sure you dont have the front speakers connected into 'speakers b' terminals. Speakers B connections are the small push type terminals beside the surround terminals. It would be a very easy mistake. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Husk på at surroundlyd ikke er det samme som lyd fra alle høyttalerne samtidig da. Hva er det du forsøker å spille av for noe? I en avx380 er det forøvrig en receiver som tilsvarer txsr308 om jeg ikke er på tur. Bare med passiv sub-utgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå