EvilMe Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hei, kjøpt meg nytt pc uten os på komplett og det fulgte med en 500gig sata harddisk. Grunnen til at jeg kjøpte uten var at jeg ville bruke 2 mine gamle IDE harddisker. Kan jeg bruke de 3 harddiskene samtidig? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Ja, SATA og PATA kan brukes samtidig. Endret 24. desember 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 det kan du sikkert. men har hovedkortet du kjøpte støtte for IDE? og det er ikke mulig å bruke OSet som er på de gamle diskene i den nye pcen. da må du reinstallere. Lenke til kommentar
EvilMe Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 ja jeg bruker de gamle nå, prøvde å tilkoble sata hddn ista men funka ikke :/ og jo jeg bruker oset på den gamle disken windows 7 ftw Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 går det? fint for deg da regnet ikke med det siden det blir nye konponenter etc når den settes i en ny pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå