mnesby Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Har et gammelt ISDN-adapter som jeg ikke får brukt da jeg mangler driver. Det står ingen merking på adapteret - kun et serienummer under. Teksten på toppen er "USB - Universal serial bus" Er det noen som vet hva det er, og hvor jeg kan få tak i drivere? På forhånd takk! Link til større bilde: http://www.mnesby.net/modemjpg.jpg NB: Bildet er på 131KB agvg Takk for hjelpen. Det stemte. Asuscom sine USB-drivere fungerte. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Skriv av alt som står under modemet...(Serienummer også..) Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 kjøp nytt dem koster bare 300 for et isdn kort på bonus expert Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Har et gammelt ISDN-adapter som jeg ikke får brukt da jeg mangler driver. Det står ingen merking på adapteret - kun et serienummer under. Teksten på toppen er "USB - Universal serial bus" Ligner fælt på asuscom, prøv USB-driveren til de. www.asuscom.com.tw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå