MilKman' Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Er det noen her som har kjenskap til Pandora.com? Dette er en side som kan ligne på last.fm, men jeg likte pandora bedre. Det går forsåvidt i radiokanaler som blir generert utifra det du søker etter. Men det som er flott er at det kommer musikk som er i likhet med sangen du søkte på! Hvis jeg for eksempel søker på "Grits - Ooh Aah/My Life Be Like" kommer det flere sanger som er lik denne, både fra samme artist og sjanger. Vet noen om en slik side? EDIT: Grunnen til at jeg leter etter en ny side er at pandora.com plutselig begynte med restricted acces pga no copyright elns, slik at det kun kan brukes i U,S and A Endret 24. desember 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Husker jeg også likte den funksjonen på pandora.com . Har ikke kommet over noe lignende. De jeg bruker idag er Grooveshark og Spotify. Spotify har jo Related Artist funksjonen , men det er ikke helt det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå