Xp3ri3nZ Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hei eg har en Xbox 360 Elite 2 år gammel. Spørsmålet er siden eg nettopp kjøpte xbox360 slim, om det går an å bruke hardisken fra Eliten på Slimen? Eg kjøpte slimen med 4 gig med god tro at det ikke skulle være noe problem. Satser på noen gode svar! Eg har ikke tård å åpne xboxen enda pga da kan eg ikke bytte den tilbake i tilfelle det ikke skulle gå Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Nei, det kan du ikke, kort fortalt.... Men hvis du har en gammel xbox med hdd, så selger du den, og kjøper deg en hdd til din nye. Evt bytter inn den nye i en med 250gb Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Nei, det kan du ikke, kort fortalt.... Men hvis du har en gammel xbox med hdd, så selger du den, og kjøper deg en hdd til din nye. Evt bytter inn den nye i en med 250gb Joda, går det. Må bare demontere litt Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Vet jo det, men poenget er at han ikke burde demontere den gamle, men heller selge den. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Nei, det kan du ikke, kort fortalt.... Men hvis du har en gammel xbox med hdd, så selger du den, og kjøper deg en hdd til din nye. Evt bytter inn den nye i en med 250gb Joda, går det. Må bare demontere litt Seriøst? Er det så lett som det ser ut på videon?? Får eg har jo kjøpt den 4gig slim, så da kommer eg til å gjøre dette! Nesten litt får godt til å være sant! Eneste som bekymrer meg er hvilke skruhjern han brukte, det er vell ikke noe vanlig stjernejern kan eg tenke meg? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Nei, det er et torx jern han bruker. Men du får mere for den orginale gamle xbox 360 disken, enn det en 2,5" sata 250gb disk koster i butikken Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Sånn da har eg montert inn 120 gig hardisken fra den gamle xboxen og inn i slimen. Nå skal eg teste om dette virker Håper eg får med meg alle spilla å sånn som eg hadde på den gamle Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 du må innstallere spilla på nytt, det er stort sett det eneste du trenger. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Kan melde at nå har eg satt i hardisken og det funka! Gikk inn i menyen og der stod hardisken!! Tusen Takk får alt hjelpen eg har fått her inne! Alle spille eg hadde på den gamle følgte med over til den nye når eg heiv over hardisken! Helt Konge! Eg anbefaler alle som har 120 gig xbox elite harddisk til å hive den inn i Xbox Slim! Å eg som trodde det var vanskelig! Ingen problem å montere harddisken i slimen var bare å sette den inn plugg and play! Så der sparte eg 1000,- kr slipper å kjøpe ny harddisk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Så der sparte eg 1000,- kr slipper å kjøpe ny harddisk http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=611003 trekk fra hvor mye du betalte og fortell oss hva du egentlig sparte på å sette i en liten harddisk! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 1000kr for en 2,5" disk? hvor i all verden er det du kjøper diskene dine da? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=584076 Og da hadde du hatt dobbelt så mye plass, og sitti igjen med nesten 200kr i forhold til hva du hadde fått for din orginale 120gb xbox disk. Hva med din gamle xbox da, er det ikke greit å ha en disk til den også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå