Gå til innhold

Passer Xbox Elite Hardisk til Xbox slime?

Xp3ri3nZ

Anbefalte innlegg

Hei eg har en Xbox 360 Elite 2 år gammel. Spørsmålet er siden eg nettopp kjøpte xbox360 slim, om det går an å bruke hardisken fra Eliten på Slimen? Eg kjøpte slimen med 4 gig med god tro at det ikke skulle være noe problem.

Satser på noen gode svar! Eg har ikke tård å åpne xboxen enda pga da kan eg ikke bytte den tilbake i tilfelle det ikke skulle gå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det kan du ikke, kort fortalt....

Men hvis du har en gammel xbox med hdd, så selger du den, og kjøper deg en hdd til din nye. Evt bytter inn den nye i en med 250gb ;)

Joda, går det. Må bare demontere litt

Seriøst? Er det så lett som det ser ut på videon?? Får eg har jo kjøpt den 4gig slim, så da kommer eg til å gjøre dette! Nesten litt får godt til å være sant!

Eneste som bekymrer meg er hvilke skruhjern han brukte, det er vell ikke noe vanlig stjernejern kan eg tenke meg?

Lenke til kommentar

Kan melde at nå har eg satt i hardisken og det funka! Gikk inn i menyen og der stod hardisken!! Tusen Takk får alt hjelpen eg har fått her inne!

Alle spille eg hadde på den gamle følgte med over til den nye når eg heiv over hardisken! Helt Konge!

Eg anbefaler alle som har 120 gig xbox elite harddisk til å hive den inn i Xbox Slim!

Å eg som trodde det var vanskelig! Ingen problem å montere harddisken i slimen var bare å sette den inn plugg and play!

Så der sparte eg 1000,- kr slipper å kjøpe ny harddisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...