Kina bill Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Skiftet fra 17" til 19" for et par måneder siden. Syntes den nye skjermen var bra stor de første ukene, men den siste tiden har skjermen krympet i størrelse. Den blir rett og slett mindre og mindre for hver dag som går. Kan ikke leve med dette og drastiske tiltak må settes i verk. Har nå en 19" Hitachi CM772ET. Er mer en fornøyd med bildekvaliteten, men ser ingen annen utvei en at neste steg nå må bli en 21". Har via nettbutikkene kikket litt på en 21" Hitachi CM823FET. Koster rundt 9000,- Noen som har denne skjermen eller testet den? 772 skjermen min har vanvittig med innstillings muligheter, mao svært avansert. Noen som har peil på om CM823FET har de samme innstillings mulighetene? Om den ikke er like avansert på den fronten vil det peke i negativ retning for meg. Er det andre 21" skjermer jeg bør kikke nærmere på? Skjermen skal brukes til alt mulig, fra spilling til tekstbehandling (dette er mao en oppgradering for hjemme pc’en min). Har satt et tak på 10000,- Rune. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Skaff deg en 15" eller 14" som du bruker en gang i blant, så virker 19 tommern din større :razz: Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Hø hø hø mr Takker for svar mr Kamerat, men ser ikke at dette er den rette løsningen for meg. Må da ligge å bytte skjerm osv. Er svært lat skjønner du! Uansett, kreativt svar :-> Rune. Lenke til kommentar
Lupus Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Jeg vet ikke med 21" tommere, men de Hansol skjermene jeg har prøvd har vært superbe. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Har ikke vært så mye borti Hitachi skjermer, men det er ingen tvil om at de er en av de beste skjermprodusentene på markedet. Eizo 21" har jeg derimot prøvd og disse skjermene er meget gode, men de er da også veldig dyre. Tror nok ikke at en 21" til nesten 9000kr er noe mindre avansert enn en 19" til halve prisen. Hvilke planer har du for 19" din? Mail meg litt speck. om den, kan være interessert i en handel. Telcontar Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hva med å kjøpe deg skjermkort med dual ut og så kjøpe deg en 19" crt skjerm til og slik få kanskje 1600*1200*2 Mye større plass en en 21" og sikkert billigere også Hadde jeg gjort Gode kort er ati 7500 og ati 8500 Eller hva med en Lcd og den 19" du har i dag. Mitt oppsett. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Mr Stonescream.... jeg skal ha en 21" crt, ferdig med det. Som tidligere nevnt, taket er på 10000,- Skjermen jeg bruker på jobben er en 25" crt og koster langt over 50000,- så jeg vet hva en svin-dyr skjerm kan duge til. Men det er jobb, her skiller vi. Klare ikke å forsvare en slik investering på hjemme frontet, firmaet jeg jobber for skal betale den nye skjermen. Men er jekla (vestlandsk) kjent med å stille inn en skjerm til det banale, og det kan jeg med 772'en hjemme, den imponerer meg utrolig mye. Som jeg nevnte, kan dette også gjøres med Hitachi 21" CM823FETB? Til mr Telcontar: Skjermen jeg har nå skal dessverre leveres inn til fimaet mitt. Rune. [ Denne Melding var redigert av: Kina bill på 2002-02-02 00:55 ] Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Heisann Har selv en Hitachi 772CM skjerm. En fantastisk skjerm, med glassklart bilde. Sitter litt med CAD o.l., og er godt fornøyd med størrelsen på skjermen, og jeg føler sjelden at jeg trenger noe mer. BTW, hvis du er mye på lan's, er det kjipt med en 21" :smile: Bare noen tips dette MVh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå