kilik Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 jepp, multicom.no selger nå Pioneer DVR-105 DVD-R/RW brenner 4X til 1499,-...den billigste de har. så det jeg lurer på er om den har noen mangler i forhold til litt dyrere brennerne til rundt 2000 kr ? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Den brenner ikke +, men på den andre siden er den bedre til å brenne - enn Nec og Sony. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 hm, og + er så vidt jeg har fått med meg det som trolig blir standard formatet. da er det kanskje litt dumt å kjøpe en minus-brenner. eller hva ? edit: vurderer heller å legge i 300 kr. ekstra for NEC ND-1300, så slipper jeg å bekymre meg over formatene... Lenke til kommentar
Antiklimax Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg har nec 1300, funker meget bra... Gå for den Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Det er sikkert en grunn til at den selges så billig. Pioneer a06 er rett rundt hjørnet, som takler både + og - Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Multicom selger jo Nec -1100A brenneren for samme pris da! Det er en 4x DVD+R brenner, og jeg ville gått for den. Har selv tenkt å bestille den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå