Bentus Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg vurderer grusomt hvit farge for tiden Men er ikke 100% sikker helt enda Dagene går for det meste på pussing og sparkling nå, skal legge ut nye bilde snart, har kjøpt kamera også Sidedøren ble en aliminiumsplate, dette var mest enklest og passet best Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har det skjedd noe mer i prosjektet i det siste? Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Har det skjedd noe mer i prosjektet i det siste? Jada Har kjøpt nytt kamera også, så blir litt bedre bilder når jeg får tid å legge dem ut Er ferdig nå også, mangler bare lakken. Dør-løsnignen ble det samme som er på alle andre ferdige kabinetter, og funker som bare det Har vært flytting nå, og får ikke nett før i slutten av juni måned. Det jeg låner nå er 1mb nett, og har problemer med bare å laste opp denne siden Skal oppdatere siden så fort nettet er i hus Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Okey, da venter vi i spenning på opptateringen(e) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har det skjedd noe mer i prosjektet i det siste? Jada Har kjøpt nytt kamera også, så blir litt bedre bilder når jeg får tid å legge dem ut Er ferdig nå også, mangler bare lakken. Dør-løsnignen ble det samme som er på alle andre ferdige kabinetter, og funker som bare det Har vært flytting nå, og får ikke nett før i slutten av juni måned. Det jeg låner nå er 1mb nett, og har problemer med bare å laste opp denne siden Skal oppdatere siden så fort nettet er i hus Når kommer neste oppdatering Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Den skal nok komme nå snart Fortsatt ikke fått lakkert kabinettet, bare grunnet det inni. Utenpå har jeg prøvd å få tak i noen som kan/kunnet lakkert det med eventuelt billakk for bedre resultat. Og harddisk festet ble jeg ikke fornøyd med, og vil bytte løsning. Får se om jeg får kjøpt inn en slags harddisk rack? Leter hvertfall etter noe brukbart enn det jeg hadde laget. Prøvde lenge på å lage egen mekket hotswap til diskene, men failet desverre. Ble altfor tidkrevende arbeid Har brukt en del tid på å lage til hjemmekino oppsett, og gått til innkjøp av et gedigent stort HTPC kabinet som kan romme SLI og til ren gaming og film på stuen. Så når de nye pc delene er kommet, skal jeg få de gamle inn i dette kabinettet. Bruksområdet blir nå til ren serverbruk enn gaming som jeg hadde tenkt til i utgangspunktet, fargen er jeg fortsatt usikker på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå