Getingar Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Ere hon i scrubs? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Ere hon i scrubs? Ja. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Endret 6. februar 2011 av Zeph 5 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Folkens.. Det er nærmest bare å avslutte tråden, for jeg har faktisk funnet det desidert peneste jeg har sett i hele mitt liv. Kanskje litt drøyt å legge ut et bilde av ei random jente på facebook, men sålenge det går til noe positivt, så anser jeg den som grei. Dessuten er det viktig å ivareta de kulturer Norge har å by på. wejitjewitji23jht39uj94j24nwr er alt jeg har å si! 9 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Sorry Mantoius... men er nok ikke enig med deg der. Kristen Bell har et ganske fint ansikt.. 2 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Sorry Mantoius... men er nok ikke enig med deg der. Kristen Bell har et ganske fint ansikt.. Det går ikke å ikke være enig i min påstand. Hun gjiorde søndagen min ti ganger bedre wooowh! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Min favorittdame fra nittitallet: Emanuelle Béart: Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Det går ikke å ikke være enig i min påstand. Hun gjiorde søndagen min ti ganger bedre wooowh! Er dettte noen du kjenner, eller har du stalket random rundt på facebook? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Sorry Mantoius... men er nok ikke enig med deg der. Kristen Bell har et ganske fint ansikt.. Det går ikke å ikke være enig i min påstand. Hun gjiorde søndagen min ti ganger bedre wooowh! Jeg er nesten enig med deg, ikke penest i verden, men utrolig pen Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Uenig også. ho var jo ganske søt, men litt creepy også. kanskje pga smilet. __ Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Folkens.. Det er nærmest bare å avslutte tråden, for jeg har faktisk funnet det desidert peneste jeg har sett i hele mitt liv. Kanskje litt drøyt å legge ut et bilde av ei random jente på facebook, men sålenge det går til noe positivt, så anser jeg den som grei. Dessuten er det viktig å ivareta de kulturer Norge har å by på. wejitjewitji23jht39uj94j24nwr er alt jeg har å si! Ikke pen i det hele tatt... 7 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Selvfølgelig er hun pen. Stusser dog på hårfestet. Ser nesten ut som hun har viker Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Folkens.. Det er nærmest bare å avslutte tråden, for jeg har faktisk funnet det desidert peneste jeg har sett i hele mitt liv. *hun* Kanskje litt drøyt å legge ut et bilde av ei random jente på facebook, men sålenge det går til noe positivt, så anser jeg den som grei. Dessuten er det viktig å ivareta de kulturer Norge har å by på. wejitjewitji23jht39uj94j24nwr er alt jeg har å si! Ikke pen i det hele tatt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Gay testen må være å sjå på biletet til FB-dama. Synest du ikkje ho er fin er det noko feil. 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 ansiktet glinser Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 ansiktet glinser Eit resultat av lysforhold, kamera og sminke. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Ho er pen, men hadde glemt ansiktet med en gang. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Ho er pen, men hadde glemt ansiktet med en gang. Enig, bare en helt normal pen norsk jente. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Ser barbie ut spør du meg, og er nok langt fra gay. Hun er ikke stygg på noen måte, og heller ikke pen. Hun er grei, normal, og ikke noe jeg ville snudd meg etter på gata. Skal legge til at jeg ikke liekr blonde jenter generelt, er enkel sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå