Populært innlegg Jakobk Skrevet 4. juli 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Nydelig smil Edit; Trykk på bilde for å få opp GIF Endret 4. juli 2014 av noctua_nh-d14 13 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 23. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Silje Skjemstad som er ny kanalvert ("hallodame") på NRK har et veldig fint ansikt og hun holder seg særdeles godt tross alderen vil jeg si Vanskelig å finne noe heldig bilde av henne ettersom hun ikke er så kjent enda men.. Endret 23. september 2014 av Mantoius 2 Lenke til kommentar
multicoms Skrevet 10. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Martine Ek Hagen Endret 10. oktober 2014 av multicoms 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Silje Skjemstad som er ny kanalvert ("hallodame") på NRK har et veldig fint ansikt og hun holder seg særdeles godt tross alderen vil jeg si Vanskelig å finne noe heldig bilde av henne ettersom hun ikke er så kjent enda men.. Ser den dama på Nesoddbåten hele tiden, og hun er driitlekker i virkeligheten. Mye finere enn på det bildet imo. Ante ikke at hun var "kjendis". Men, hun har mann/kjæreste som sikkert kunne vært modell, sexy spanjolfyr. Endret 10. oktober 2014 av Error Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Silje Skjemstad som er ny kanalvert ("hallodame") på NRK har et veldig fint ansikt og hun holder seg særdeles godt tross alderen vil jeg si Vanskelig å finne noe heldig bilde av henne ettersom hun ikke er så kjent enda men.. Ser den dama på Nesoddbåten hele tiden, og hun er driitlekker i virkeligheten. Mye finere enn på det bildet imo. Ante ikke at hun var "kjendis". Men, hun har mann/kjæreste som sikkert kunne vært modell, sexy spanjolfyr. Det er akkurat dersom jeg skrev at det var vanskelig å finne et bilde som famstiller hvor pen hun egentlig er _____________________________________________ Susanne Wergeland fra TV2-sporten med sitt litt uvanlige og fine utseende 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skurupu Skrevet 1. desember 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 30. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2014 Noen som vet navnet på denne piken btw? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Ikke bare ansiktet her Endret 3. januar 2015 av FiveInline 2 Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 11. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Endret 11. mai 2015 av Polymorf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) -- Endret 23. juni 2018 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå