Mokko Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette er i mine øyne så nært du kommer et perfekt utseende. :thumbup: Noen som har navnet? Det ser ut som en ikke-offentligperson ut i fra bildene men. Litt detektivarbeid fører meg hit, og til navnet Blair McCollum. Flott jente. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Peneste ansiktet ever Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Dette er i mine øyne så nært du kommer et perfekt utseende. :thumbup: Noen som har navnet? Det ser ut som en ikke-offentligperson ut i fra bildene men. Litt detektivarbeid fører meg hit, og til navnet Blair McCollum. Flott jente. Å halleluhja. Et helt mekka av et perfekt utseende jo Jeg synes ikke hun kler like godt den "sexy-looken" som hun har på mange av bildene der inne. Hun kler mye mer den søte, forsiktige og sjarmerende holdningen hun har på de bildene som ligger i tråden her inne. Men nå er jeg generelt ikke særlig fan av sexy-look og den biten der. Sjarm hey hey Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Enig. Søt er mer sexy enn sexy. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Mine favoritter er 8, 22 og 27 5 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Karoline Berget som tidligere var med i paradise hotel er også ganske pen etter min smak. ..jeg liker det! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg AndyPanda Skrevet 30. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 30. desember 2010 å fysj! Hun ser jo helt downs ut i trynet 37 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Hæ!? Jeg har hørt av mange andre at hun ikke ser pen ut, men jeg synes faktisk hun var den peneste av alle som har vært med på paradise hotell. Søt dialekt hadde hun også Men nå er kanskje jeg litt utenom da. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Edit:never mind Endret 30. desember 2010 av turbolax 1 Lenke til kommentar
seblar Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Skulle hatt folderet mitt fra den andre pcen da assåå... Hva heter hu siste der? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Sannsynlegvis ei random jente frå Romania. Masse bilete: http://st3fan3lboby.deviantart.com/gallery/?q=laura Endret 30. desember 2010 av Zeph 2 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Mine favoritter er 8, 22 og 27 Ikke uenig Legger ved noen "You love you lose"-pakker. Mange søtnoser! Litt feil med mappenavn, men gi nå beng i det. Obs: Ikke bare fokus på ansikt. YouLoveYouLose Black&Dark Hair Edition.rar YouLoveYouLose Colored Hair Edition.rar YouLoveYouLose_Regular_Light_Brunette_Edition.rar 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 For dere boxxy lovers: Bidraget mitt 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Litt lite bildet. Men likte ansikte hennes, resten såg ikke ille ut heller, klippet det vekk siden denne tråden handler om ansikte til en person ;p Alt jeg vet er at hun heter "Christina" Hu andre heter Laura Dianne Vandervoort. Endret 1. januar 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kristen Bell Også er jeg ganske svak for Keira Knightley Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Padme Mila Kunis Og den dama i verden jeg mener er penest 4 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 I mine øyne er det få som kan nå så langt som Hayley Williams. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå