Friskuss Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 hvorfor det ? hvorfor ikke kammizez? Lenke til kommentar
Friskuss Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 hva syntes dere om de jeg la ut tidligere ? ønsker respons Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Sophia Bush er jævlig nice. Men tror det har mye med øyeskyggen hennes. Hadde hun droppet den så.. tja veit ikke hva som hadde skjedd Jeg er fan av øyeskygge! Lenke til kommentar
Friskuss Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 hahah, ja hun er dritpen ! hva med hun andre da ? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Lite pen. Og ikke som i "hun var liiiite pen a!". Endret 31. mars 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 hvorfor det ? hvorfor ikke kammizez? Hehe, det er veldig vanskelig å forklare egentlig, men jeg skal prøve. Sophia Bush har for stor hake, for smale lepper, og jeg liker ikke smilet hennes. Jeg synes heller ikke øynene hennes er spesielt pene. det er veldig vanskelig å beskrive det, men hun tiltrekker meg ikke i det hele tatt. Føflekker i ansiktet er også turn-off. jente nr. 2. Hadde heller ikke noen trekk som tiltrekker meg. Veldig smale lepper. Liker ikke krøller. Også veldig vanskelig å vurdere kun utifra det bildet såklart. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 hun er pen og søt, men i forhold til "perfekt ansikt" så sliter hun nokk desverre. What? Er er dei du holder på med? ;P Lenke til kommentar
Friskuss Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 bare lurte, med tanke på at jenta bare er 14år. Lenke til kommentar
Friskuss Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Hun her er jo utrolig pen da, enig ? 4 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 hvorfor ? Stor nese, tynne lepper og veldig lite markert smil, overstadig fregnete, rundt bollefjes. Og som en bonus er det noe med vinkelen som får det til å se ut som at hodet ikke hører hjemme på kroppen; som om noen bare har plassert det der litt tilfeldig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Hun her er jo utrolig pen da, enig ? Der kan jeg si meg mer enig ja. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Hun er nokk grunn til å sjå Heroes. Lenke til kommentar
Friskuss Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) enig der Legg ut flere bilder da folkens ! Endret 31. mars 2011 av Friskuss Lenke til kommentar
Friskuss Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Hva syntes folk om disse da? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) . Endret 31. mars 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Ikke spre facebook-bildene til folk du kjenner i denne tråden. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Hun til høgre syns jeg er pen. Hun til venstre er bare fail. Syns ikke du skal legge ut bilder av "virkelige" folk uten deres tillatelser. "Hun til venstre er bare fail" hva slags idiotisk kommentar er det? De jentene der er på det beste 14 - 15 år, og så sitter det en voksen kar og kommenterer utseendet deres? Det er helt latterlig. Bare fordi noen har postet et bilde av to jenter, som åpenbart er "virkelig", så ser jeg ikke vitsen med å bedømme ansiktene deres på den måten. Skal jeg finne et bilde av deg i RRP og poste det her? Regner med at du ikke har problemer med negative kommentarer, særlig ikke når du er flink til å bedømme andre Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Vell nå har ikke jeg påstått at jeg har et "fagert" ansikt heller. Og ja jeg var nokk litt slem der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå