faaeri Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det er kanskje ikke så lett å toppe gårsdagens premie, men vi skal prøve. Les mer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Underfundige spørsmål sånn på tampen a,gitt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Underfundige spørsmål sånn på tampen a,gitt Jeg mangler et alternativ på det siste spørsmålet (halvparten) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Om de bare er ansatt eller om de faktisk jobber, mener du? Slemme tomsi. Ellers - ros til akamredaksjonen for enda en runde gode og morsomme (lure-)spørsmål i hele desember! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Om de bare er ansatt eller om de faktisk jobber, mener du? Slemme tomsi. Det var det jeg siktet til, ja. Var litt slem nå, men jeg har alltid hatt lyst til å bruke den kommentaren Endret 24. desember 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 jaja ingen premie på meg i år heller men gøy er det anyway Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Om de bare er ansatt eller om de faktisk jobber, mener du? Slemme tomsi. Det var det jeg siktet til, ja. Var litt slem nå, men jeg har alltid hatt lyst til å bruke den kommentaren I et radio intervju tidlig paa 80 tallet, paa Radio Grenland, ble direktören paa Hydro Porsgrunn spurt hvor mange som jobber der. Han svarte; halvparten. Ble litte grann rabalder ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg