sinus' Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hei! Jeg ser etter en ny bærbar PC. Jeg har lurt litt på Asus UL30VT, Samsung QX410 (som jeg ikke har sett i noen norske butikker), Thinkpad Edge 14" (eller 13/15, 14 er litt vanskelig å finne i Norge) og HP Envy 14 (siba har denne til 8500 nå). Som topic sier er det viktig at det er en solid og bærbar PC (altså med god batteritid og ikke høy vekt). Jeg håper også at den skal holde en god stund, og ikke trenge utskiftning i løpet av de nærmeste 3 årene. Jeg liker HP Envy pga veldig gode kritikker og fint design, men jeg tror kanskje denne maskinen er litt kraftigere enn jeg trenger. Jeg er ikke ute etter en spill-PC, denne skal brukes til Word, surfing, Sibelius (noteskrivningsprogram), pokerspilling og ev. filmtitting på reiser. Selv om jeg ikke trenger noen spillPC, vil jeg åpenbart ikke ha noen sinke, vil ha en smidig og rask brukeropplevelse i Win7. Har noen noen gode tips? Selv om jeg kan strekke meg opp til 8500 for en maskin som Envy, så gjør deg meg ingen ting om noen har et godt alternativ til rundt 5000 kroner. Håper på konstruktive svar og inspill. Takk, -Torkil Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 For de som leter etter lignende PC: Det ble en Asus U35JC fra gs.no til under 6000 En relativt kraftig PC som har fått mye positiv omtale gjennom 2010! i3 prosessor, solid byggekvalitet, opp til 11 timers batterkapasitet og vekt under 2kg ble avgjørende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå