Bruno Mars Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Litt usikker på om jeg fant riktig kategori, men prøver her. Saken dreier seg om teknologien DLNA. Det jeg lurer på er om produkter som i utgangspunktet ikke støtter DLNA, kan få det? Med andre ord om det er hardware eller software som hindrer produkter å støtte DLNA. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 http://lmgtfy.com/?q=dlna+software Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Poenget er..? Jeg har lært meg google du. Og jeg kan ikke si jeg blir mye klokere av å lese om DLNA, verken på Wiki eller offisielle hjemmesider, når det kommer til delen om det er hardware eller software. Spørsmålet var forøvrig mest ment i forhold til telefoner. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Trodde det var generelt i og med at det er postet under Hjemmenettverk. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Ja, som sagt så var jeg litt usikker på kategori, men jeg tenkte det var enklest å få hjelp i denne kategorien. Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Litt usikker på om jeg fant riktig kategori, men prøver her. Saken dreier seg om teknologien DLNA. Det jeg lurer på er om produkter som i utgangspunktet ikke støtter DLNA, kan få det? Med andre ord om det er hardware eller software som hindrer produkter å støtte DLNA. Det kommer an på hvilket produkt det er snakk om. Kjøleskapet mitt kan nok ikke gjøres DLNA-kompatibel med software, for å si det sånn. Men utstyr som har IP-nett, og som har mulighet til software-oppgradering, bør i teorien kunne få software som gir DLNA-støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå