spnh Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hei, Har nylig kjøpt en ny gaming stasjonær, og koblet til et usb nettverkskort, " D-Link DWA-140". Det funket helt fin den første uka, men nå funker plutselig ikke internet. Jeg får koblet til, og det står jeg har internett tilgang. Men det har jeg ikke, ingenting funker i noen browsere, ingen spill som krever nett funker, skype, msn osv funker ikke. Noen som har en anelse hvorfor? har Restarta router + modem + pc flere ganger. Lenke til kommentar
Dyst Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Får du noen feilmelding eller noe slikt når nettet ikke funker? Lenke til kommentar
spnh Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 nei, i browseren bare laster og laster den, uten at noe skjer. Noen spill får jeg "check your internet connection" Men ifølge kontrolpanel skal alt være helt fint Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Slettet noe program eller virus/adware? I såfall kan winsockfix reparere tilkoblingen. Lenke til kommentar
spnh Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Har ikke slettet noe programmer. Har søkt etter virus, ingenting funnet. Hva er winsockfix? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå