Siege Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hei, jeg har nylig kjøpt RiksTv. I pakken har jeg også fått Disney Channel som er ganske gøy. Det eneste problemet mitt er at Disney Channel er på Norsk tale. Jeg skulle gjerne hatt denne kanalen på Engelsk. (Er helt forferdelig å høre på norsk). Er det noen instillinger jeg må gjøre eller må jeg ringe til RiksTv for å gjøre noen instillinger? På forhånd Takk. Lenke til kommentar
standard Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hei, jeg har nylig kjøpt RiksTv. I pakken har jeg også fått Disney Channel som er ganske gøy. Det eneste problemet mitt er at Disney Channel er på Norsk tale. Jeg skulle gjerne hatt denne kanalen på Engelsk. (Er helt forferdelig å høre på norsk). Er det noen instillinger jeg må gjøre eller må jeg ringe til RiksTv for å gjøre noen instillinger? På forhånd Takk. Ikke svar på ditt spm men... På nett finner du den orginale fra us her: http://www.tvpc.com/Channel.php?ChannelID=1762å Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er en knapp på fjernkontrollen for å skifte language. Er ikke sikkert du kan det på Disney Channel hos RiksTV, men mener å huske man kan dette på parabol/kabel-tv. Jeg kan i alle fall gjøre det på Cartoon Network/Boomerang. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Er det som er så rart :S ? Har valgt engelsk som audio i instillinger og diverse, men ingenting hjelper. Kan det være at det er folka hos RiksTV som må gjøre denne instillingen for meg? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Mener å huske at ved å velge finsk at du da får ofte engelsk tekst. Om det er slik nå mer vet jeg ikke, men verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå