pilpii Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 hei, jeg lurte på om det var noen metode å fjerne alt fra hardiskene, uten om det som var der fra jeg fikk pcen? hadde hvert greit med forslag på måter og gjøre det på! Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Du kan jo prøve system gjennoppretting? Elrs så må du evt formatere og innstallere windows på nytt, men da mister du jo spill, og andre apps som fulgte med. Prøv deg fram! Lykke til, og god jul! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nei, det finnes ingen generell metode. Men ja, mange produsenter leverer slike løsninger for gjenoppretting. Så det kommer an på hvilken PC du har. Se denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1283745 Lenke til kommentar
pilpii Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 takk for begge svarene! dessverre var ikke asus linken på guiden "din" Hårek, men jeg kommer nok bare til å formatere pcen og innstallere windows på nytt god jul Lenke til kommentar
QqdwQRhv Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det spørs også hva du virkelig mener med "fjerne allt". En formatering vil ikke fjerne all informasjon. Sjekk dban.org hvis du skal gi fra deg PCn til noen andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå