FrodeNo Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg har en DIR-655 som fungerer OK, men jeg ønsker å få bedre trådløs dekning i huset. Jeg har derfor "oppgradert" litt, og har kjøpt en DIR-855 i tillegg til (eventuelt i steden for) DIR-655'en. Jeg har 1 stk DAP-1522 i annen etg (koblet til trådløst), men denne har svært redusert hastighet. Er dette pga at den står litt vel langt unna DIR-655'en? Det er dessuten dårlig trådløs dekning i andre enden av huset. Dit har jeg strukket CAT5 fra DIR-655, og man kan koble seg opp via en D-link DGS-1005D switch. Men trådløst er det som sagt, så å si håpløst. Kan jeg koble DIR-855 (eventuelt DIR-655) til denne CAT5'en, og bruke DIR-855 som "trådløs bridge"/"trådløs switch" (àla DAP-1522) bak den andre DIR'en ? (det vil ant. passe meg best å ha DIR-855 som nr.2 i rekka, pga avlesning av hastighet mm på display) Hvordan setter jeg opp disse to DIR'ene for å få dette til? PS! Er novise på nettverk, men skal forsøke å henge med i svingene ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå