Kjosennnn Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Har ett problem med Logitech G19. Tasten p og 1 funker ikke. Har prøvd å reinstalere alt flere ganger. Hva ant kan jeg prøve? Endret 23. desember 2010 av Kjosennnn Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 sende det inn og få nytt tilbake? Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Skal og det, ville bare sjekke om noen andre har hatt samme problem. Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 På mitt g19 funket ikkje 3,F3,E og R Hadde samme problem med g15 (bare andre taster) Blir nok en stund til jeg kjøper logitech igjen... Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 På mitt g19 funket ikkje 3,F3,E og R Hadde samme problem med g15 (bare andre taster) Blir nok en stund til jeg kjøper logitech igjen... Fikkset du problemet eller fikk du nytt? Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Fikk 1 nytt tastatur der M og K ikkje virket, det fixet jeg selv siden jeg ikkje hadde lyst og vente i 20 dager til. Vil ikkje anbefale deg og prøve og fixe det selv. mitt virket til tider når jeg bendet litt på kabelen som går inn i tastaturet, så det var enkelt og finne kabelen som var problemet. i mitt tilfelle var en svart og en rød snurret rundt så mange ganger at det var bare noen tråder i hver kabel som fremdeles var koblet sammen, men det kan jo vere noe helt annet med ditt tastatur så send det inn og håp at du får et som virker Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Fikk 1 nytt tastatur der M og K ikkje virket, det fixet jeg selv siden jeg ikkje hadde lyst og vente i 20 dager til. Vil ikkje anbefale deg og prøve og fixe det selv. mitt virket til tider når jeg bendet litt på kabelen som går inn i tastaturet, så det var enkelt og finne kabelen som var problemet. i mitt tilfelle var en svart og en rød snurret rundt så mange ganger at det var bare noen tråder i hver kabel som fremdeles var koblet sammen, men det kan jo vere noe helt annet med ditt tastatur så send det inn og håp at du får et som virker Da satser jeg på å få nytt;) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Har du tilfeldigvis Asus hovedkort? Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Har du tilfeldigvis Asus hovedkort? Ja det har jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå