Vesicle Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Jeg leste nylig i avisen om nettforumet Islamnet som presenterte seg som en gruppe som arbeidet med å opplyse folk om misoppfatninger ved Islam. Jeg gikk så inn og startet en tråd: http://www.islamnet.no/index.php?option=com_kunena&Itemid=114&func=view&catid=6&id=4907 I dag morges når jeg skulle svare på de innleggene som var lagt inn fikk jeg en feilmelding: Pålogging nektet. Din konto er verken aktivert eller blokkert. Fikk du e-posten med aktiveringslenken? Det er tydelig at de utestengte kontoen min på en slik måte at det ikke ble synlig på forumet. Hadde det bare vært en utestengning hadde det i og for seg vært greit, men de har gjort det på en slik måte at det virker som de er sannferdige og har "vunnet" diskusjonen, ved å få det til å se ut som de ikke utestengte meg. Dette irriterer meg til en så stor grad at jeg ønsker å gjøre noe med det. Fins det noe hjemmel i loven for å gjøre noe, eller har forumet selv rett til å moderere forumet sitt som de selv ønsker? Er det noe jeg kan gjøre for å svekke troverdigheten deres, ettersom de jo presenterer seg som seriøse? Jeg er ikke på noen måte et forumtroll, og ønsker heller ikke at andre skal begynne å trolle forumet deres. Det er noen seriøse brukere der. Endret 23. desember 2010 av Vesicle Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det samme gjelder her. Du har ingen rettigheter. Gutteklubben styrer som de vil Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Kan det være så enkelt at de har sendt ut en e-post når du registrerte deg med en link du måtte klikke på innen en gitt tidsperiode? Er en del sider som lar deg komme inn på nettsiden når du har registrert deg men så har du for eks 24 timer på deg til å klikke på linken ellers blir kontoen deaktivert. 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 De styrer selv forumet akkurat som de selv ønsker. Lenke til kommentar
Vesicle Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Da er det vel ikke noe å gjøre. Takker for alle svar. Kan det være så enkelt at de har sendt ut en e-post når du registrerte deg med en link du måtte klikke på innen en gitt tidsperiode? Er en del sider som lar deg komme inn på nettsiden når du har registrert deg men så har du for eks 24 timer på deg til å klikke på linken ellers blir kontoen deaktivert. Jeg gjorde det. Det var først etter de ikke greide å argumentere lenger at kontoen min ble deaktivert :/ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det samme gjelder her. Du har ingen rettigheter. Gutteklubben styrer som de vil Nei, det er GamleGretneGubber som styrer her! Forøvrig har man ingen rettigheter på private forum, dessverre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå