DraZeN Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Her er noen fine bilder fra omtrent der jeg bor Syns bare vi har så fin natur Bogie 2`a clock Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Så ut som en fin liten bygd... Hvor er dette ? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Dette er stokmarknes i vesterålen det! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Ikke noe bygd da , men du ser så lite av stokmarknes på bilde at det ser slik ut! Jeg er fra naboplassen som heter melbu Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 hm.. jeg syntes ikke de dammene var så fine.. så ut som man tømte kloakk der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 hm.. jeg syntes ikke de dammene var så fine.. så ut som man tømte kloakk der Hah...og du har vært i vesterålen? hah...narr meg ikke til å le. Ta å ta en titt på http://www.b-real.net/pix/sortland/ Du finner ikke bedre natur i norgen en i vesterålen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Har ikke vært i vesterålen men det stedet eg syns har vakrest natur må være sogn og fjordane!! omg for noen utsikter mann :o Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 hmm, kanskje jeg skal dra med meg ett digi kamera på fjellet i dag. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Fine bilder! Masse fin natur i Norge gitt Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Sogn og Fjordane eier... Vesterålen vil jeg ikke kommentere fordi jeg ikke har vært der.... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Bogie 2`a clock Locked on target! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Har ikke vært i vesterålen men det stedet eg syns har vakrest natur må være sogn og fjordane!! omg for noen utsikter mann :o Geirangerfjorden Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 hm.. jeg syntes ikke de dammene var så fine.. så ut som man tømte kloakk der Det er overgjødslede innsjøer , altså en autrofe` innsjø (nei jeg hadde bare 2 i natur og miljø Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Enda et Stokmarknes fra åvan-bilde. Den øya som ligger i midten der heter forresten Børøya. Der bor jeg og mange måser! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 http://www.home.no/croyfer/P.JPG Enda et Stokmarknes fra åvan-bilde. Den øya som ligger i midten der heter forresten Børøya. Der bor jeg og mange måser! Ja måsene er så hyggelig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hmm... eg tror eg har noen bilder av der eg bor nå. Tok også bilder av de fordømte måkene som terroriserer meg om natten Får poste når eg kommer hjem idag eller noe Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Ecthelion: Kom med noen pene bilder fra Sortland da!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Har ikke vært i vesterålen men det stedet eg syns har vakrest natur må være sogn og fjordane!! omg for noen utsikter mann :o Støtter deg egentlig her altså. Sogn og fjordane har meget fin natur. Bare se ned når dere er på toppen av en fjord det. Er 500meter omtrent rett ned. Er veldig fin utsikt når vi er oppe på hytta også. (er omtrent 600-700meter over vannet) Er ikke noe vanskelig og komme ditt heller. Er bare og gå rett opp åsen. (Huset ligger på 90meter tror jeg) Hordaland har også mange fine steder. Er sjenerelt vestlandet og nordnorge som har fin natur. Østlandet er liksom så flatt , men fyfaen så fint det er og sykle der. (Super trening og du får god følelse siden du har syklet så langt på kort tid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå