thres93 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg trenger en logo på cirka 75px Height og 250-450px Width Det skal stå "Piraya Studio" og har litt lyst på en liten piraya som biter seg fast i P'en i ordet Piraya. Den skal være svart tekst med hvit bakgrund, kan være annen farge på teksten om den blir kulere. Takker om noen tar seg tid til å lage en til meg - Thomas Om du MÅ ha en betaling for logoen så kan du legge på en whitemark på bilde så jeg ser ekemplaret. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Oppskalert versjon Whitamark fjernes for 999,99 kroner Endret 23. desember 2010 av Solsviken Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Håper ikke den piraya'en var serrøst xD Jeg vil at den skal bite seg fast i toppen på P'en Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Forresten, du får 50% på logoen om du bruker COUPON Neida, det var ikke seriøst. Heller ment som et boost for dei kreative sjelene her inne til å lage noe til deg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå