Gå til innhold

Ny metode på å bestille reperasjon


Anbefalte innlegg

Ja, etter en samtale med både Microsoft og Spaceworld har jeg endelig fått sendt den inn. Garantien var utløpt ifølge Microsoft og han kunne ikke gi noen utvidet garanti siden min "RROD" ikke var den med 3 ringer, jeg hadde som sagt 4. Hos Spaceworld sa de at jeg hadde 3-års reklamasjon, men jeg sto fast på at det var 5, men de godtok det ganske fort. Fikk levert den der og de skulle sende den videre til Microsoft i Tyskland. Håper det ikke tar alt for lang tid, men fyren i kassa sa det kunne ta opp til 1 måned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, etter en samtale med både Microsoft og Spaceworld har jeg endelig fått sendt den inn. Garantien var utløpt ifølge Microsoft og han kunne ikke gi noen utvidet garanti siden min "RROD" ikke var den med 3 ringer, jeg hadde som sagt 4. Hos Spaceworld sa de at jeg hadde 3-års reklamasjon, men jeg sto fast på at det var 5, men de godtok det ganske fort. Fikk levert den der og de skulle sende den videre til Microsoft i Tyskland. Håper det ikke tar alt for lang tid, men fyren i kassa sa det kunne ta opp til 1 måned.

 

Når man sender den privat, så tar det ca 3 dager fra du bestiller rep og henting, til den blir hentet, så tar det ca 2 uker til den blir levert på døren din igjen, så når du da leverer til butikk, så tar det nok fort borti dobbelt så lang tid ja... Når det i tilegg er spaceworld det er snakk om, så hadde det ikke forundret meg om det tar bortimot 2 måneder før du får den igjen ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...