RastaXP Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, etter en samtale med både Microsoft og Spaceworld har jeg endelig fått sendt den inn. Garantien var utløpt ifølge Microsoft og han kunne ikke gi noen utvidet garanti siden min "RROD" ikke var den med 3 ringer, jeg hadde som sagt 4. Hos Spaceworld sa de at jeg hadde 3-års reklamasjon, men jeg sto fast på at det var 5, men de godtok det ganske fort. Fikk levert den der og de skulle sende den videre til Microsoft i Tyskland. Håper det ikke tar alt for lang tid, men fyren i kassa sa det kunne ta opp til 1 måned. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Ja, etter en samtale med både Microsoft og Spaceworld har jeg endelig fått sendt den inn. Garantien var utløpt ifølge Microsoft og han kunne ikke gi noen utvidet garanti siden min "RROD" ikke var den med 3 ringer, jeg hadde som sagt 4. Hos Spaceworld sa de at jeg hadde 3-års reklamasjon, men jeg sto fast på at det var 5, men de godtok det ganske fort. Fikk levert den der og de skulle sende den videre til Microsoft i Tyskland. Håper det ikke tar alt for lang tid, men fyren i kassa sa det kunne ta opp til 1 måned. Når man sender den privat, så tar det ca 3 dager fra du bestiller rep og henting, til den blir hentet, så tar det ca 2 uker til den blir levert på døren din igjen, så når du da leverer til butikk, så tar det nok fort borti dobbelt så lang tid ja... Når det i tilegg er spaceworld det er snakk om, så hadde det ikke forundret meg om det tar bortimot 2 måneder før du får den igjen Endret 13. januar 2011 av cossiemk1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Godt jeg har PS3 i tillegg. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Japp da kom UPS idag. En hyggelig kar som hjalp meg med det meste. Brettet det ene arket i limte den ene på boksen og den andre siden av det gikk sammen med de 3 andre arkene Men jeg fikk dog ikke en kvitering på at han hadde tatt boksen :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå