Verbal Hologram Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Halo, jeg har bestillt reperasjon fra xbox.com før, men da har det alltid vært slik at UPS kommer henter og UPS tar med tilbake. En kompis sa til meg at dem har gjort det betraktelig vanskeligere å bestille. Så jeg tenkte jeg skulle spørre her før jeg heiv meg på det. Hvordan fungerer bestilling av reperasjon nå? Garantiinformasjon Standardgarantien utløper januar 21, 2011 Så jeg tenkte jeg kunne bestille rep og fikse dette Men problemet med xboxen er at nettet ikke virker. Altså den tar ikke imot nett fra kabelen, dekker garantien dette? Takker så meget for svar Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 hvorfor ikke bare ringe da? vi er ikke microsoft. selvfølgelig er det garanti/reklamasjon på defekter. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 hvorfor ikke bare ringe da? vi er ikke microsoft. selvfølgelig er det garanti/reklamasjon på defekter. Kan jo hende noen her har hatt xbox på rep nylig og vet da..... Har hatt min xbox på rep flere ganger....siste gang var for 1 år siden. Da hadde de gjort litt om på retur ordningen i forhold til første gang men det var kun snakk om divers skjemaer som måtte skrives ut osv......de kom og henta boksen da ihvertfall. Nettverks kabelen bak på xbox har lett for å dette ut....miste kontakt/signal,skjedd flere ganger på mine maskiner Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Takker for svar. Ringe liker jeg ikke å gjøre ettersom at dem gir meg en svensk dame/fyr hver gang, og ender med at alt går i surr. Måtte vente ekstra hver gang fordi svensken skrev ned feil adresse... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 logg inn på supportsiden, og trykk på registrere enhet. Når du har gjort det, så trykker du på bestill reparasjon, og følger anvisningene. Når registreringen av rep er fullført, så får du tilsendt en pdf med fraktpapirer som du må skrive ut. Deretter skal du pakke konsollen (uten noe ekstra utstyr) forsvarlig i en eske, og ringe ups så får du beskjed om når de kommer for å hente esken. Ups henter, og ca 14 dager etterpå så kommer de å leverer igjen Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 logg inn på supportsiden, og trykk på registrere enhet. Når du har gjort det, så trykker du på bestill reparasjon, og følger anvisningene. Når registreringen av rep er fullført, så får du tilsendt en pdf med fraktpapirer som du må skrive ut. Deretter skal du pakke konsollen (uten noe ekstra utstyr) forsvarlig i en eske, og ringe ups så får du beskjed om når de kommer for å hente esken. Ups henter, og ca 14 dager etterpå så kommer de å leverer igjen Esken og det bobble papiret må jeg selv skaffe? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 logg inn på supportsiden, og trykk på registrere enhet. Når du har gjort det, så trykker du på bestill reparasjon, og følger anvisningene. Når registreringen av rep er fullført, så får du tilsendt en pdf med fraktpapirer som du må skrive ut. Deretter skal du pakke konsollen (uten noe ekstra utstyr) forsvarlig i en eske, og ringe ups så får du beskjed om når de kommer for å hente esken. Ups henter, og ca 14 dager etterpå så kommer de å leverer igjen Esken og det bobble papiret må jeg selv skaffe? Korrekt Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 logg inn på supportsiden, og trykk på registrere enhet. Når du har gjort det, så trykker du på bestill reparasjon, og følger anvisningene. Når registreringen av rep er fullført, så får du tilsendt en pdf med fraktpapirer som du må skrive ut. Deretter skal du pakke konsollen (uten noe ekstra utstyr) forsvarlig i en eske, og ringe ups så får du beskjed om når de kommer for å hente esken. Ups henter, og ca 14 dager etterpå så kommer de å leverer igjen Esken og det bobble papiret må jeg selv skaffe? Korrekt Takker for svar Men vet du hvor jeg kan kjøpe en eske og slik bobble papir? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Har nå kjøpt eske og bobble papir, registrerte repperasjon for cirka 2-3 dager siden og fikk nå nummer fra UPS. Men problemet er at når jeg trykker på hent etikket er det 5 sider, skal jeg printe ut alle sammen? Endret 27. desember 2010 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, det skal du, også sier du ifra når du ringer og ber om henting, så tar sjåføren med seg en "plastlomme" som han putter alle papirene i Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, det skal du, også sier du ifra når du ringer og ber om henting, så tar sjåføren med seg en "plastlomme" som han putter alle papirene i Takker så meget for svar Vil helst ikke gjøre noe feil Der det står brett skal jeg brette klippe ut lime på esken, så putte resten av de 4 sidene i den mappen han fyren kommer med? Har et par siste spørsmål; * Jeg må selv be om den plastlommen? * Hvilket nummer ringer jeg for å be dem hente den? * Må jeg fylle ut noen av de papirene? * Må jeg betale dette? Beklager for å rase ned en haug med spørsmål, men slik at jeg er sikker og slipper å rote opp i noe Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du skal selvfølgelig ikke betale noe, er bare litt info det der. www.ups.no, så finner du nummeret hvis det ikke står i mailen. Alle de like arkene signere du og bretter, så putter du dem i plastlommen som ups har med seg. Er det noe du lurer på så hjelper de deg, null problem Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Vel nå er jeg ganske pissed. Dem kom for noen dager siden og fyren kunne knapt norsk og sa til meg at det var noe feil med arkene og nektet å ta den. Ringte nummeret 800-33-470 som dem ikke svarer på. Da beklager jeg men spør igjen så slipper jeg feil siden skal bestille UPS på nytt på mandag. Bilder i spoiler: Denne limte jeg rett på esken uten å skrive noe på. Og disse tre papirene som ser sånn ut Gjorde jeg ingenting med, skulle gi det til han men han ville ikke engang ta imot pakken. Må jeg fylle ut noe på noen av disse papirene egentlig? Og nå er det perfekt jeg er ikke hjemme på en hel uke, kan noen av de andre i huset gi pakken for meg? Takker så meget for raske svar vil helst sende få fort som mulig Endret 8. januar 2011 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Den du limte på esken, skal du ha 3 eller 4 eksemplarer av, fikk du ikke det? Og som jeg sa tidligere, disse skal du skrive under på, der det står "underskrift og dato", den skal også brettes der det står "brett her" Du må ha vært skikkelig uheldig med han som kom for å hente, for dette skal være en enkel sak, og noe dem gjør maaange ganger hver uke. Men sørg for at du har alle papirene når du ringer inn neste gang, og beskriv hva du har, så burde det gå greit. Du trenger ikke å levere esken personlig, men alle papirene må du skrive under på Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Den du limte på esken, skal du ha 3 eller 4 eksemplarer av, fikk du ikke det? Og som jeg sa tidligere, disse skal du skrive under på, der det står "underskrift og dato", den skal også brettes der det står "brett her" Du må ha vært skikkelig uheldig med han som kom for å hente, for dette skal være en enkel sak, og noe dem gjør maaange ganger hver uke. Men sørg for at du har alle papirene når du ringer inn neste gang, og beskriv hva du har, så burde det gå greit. Du trenger ikke å levere esken personlig, men alle papirene må du skrive under på Jeg fikk kun 3 stk av denne: http://i53.tinypic.com/8zjiaw.png og en av den andre. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sist jeg bestilte service på 360 fikk jeg samme greia, med skjemaer og det du beskriver oppover her. Ringte etterhvert kundeservice da jeg lurte på et par detaljer, blandt annet hvordan jeg skulle feste transportetiketten osv. Fikk til svar at service registrert på Xbox.com ble FEIL i Norge, og at de skulle fikse det. Gjorde ingenting mer, og et par dager etter kom det en fyr fra UPS og hentet, pakket og sendte boksen... ... Jeg ville ringt å spurt! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) For å stjele tråden litt har min 360 Arcrde begynt å fryse. Den har stått uten strømtilførsel i 2 uker, så kanskje det er grunnen. Anyways, tror jeg jeg kjøpte den i 2008 og har vel fortsatt reklamasjon på den da. Jeg sender den altså direkte til Microsoft, eller må jeg innom der jeg kjøpte den (Spaceworld), og reparerer Microsoft konsoller, eller sender de ut nye? Hadde vært smooth med en Slim. Snakk om sola, fikk Red ring of death (Alle 4 led'ene blinker) og har nå ingen bilde på skjermen what so ever. Skal la den kjøle seg ned å prøve senere. Endret 12. januar 2011 av RastaXP Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Alle 4 lysene er feil med skjermkabelen, så sjekk om den har løsnet først Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sjekket det ja. Det luktet svidd av Xboxen nå, så da tror jeg det er bare å sende den inn. Prøvde å regge på MS sine websider, men det funket jo ikke i det hele tatt. Skal ringe dem i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå