Gå til innhold

Dorian Gray inn som forumveileder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppskrift på å bli moderator:

*Bli venner med noen mods på msn, godsnakke dem over lengre tid. Få dem til å foreslå deg som mod/veileder kandidat på intraforumet.

*Henge på forumet i en uendelig lang tid med daglige bidrag. (Uavhengig av kvalitet på bidrag)

*Det skader ikke om du kommer fra Bergen.

Bergensere på forumet:

tom waits for alice

L4r5

Dotten

Dorian Gray

Tidligere moderator Snorre (sønn av tom waits for alice)

psilocybe

Haraldson

En gratulasjon virker nesten upassende, faktisk fornærmende. Jeg kondolerer heller.

Endret av DeadManWalking
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Folkens, dersom det er en gruppe som er overrepresentert i moderatorteamet er det ikke folk fra Bergen.. det er jenter.

Ikke at vi ikke vil ha jenter, de liver opp moderatortreffene.. :p

Men fra spøk til banan. Jeg har gode forumvenner på MSN, ingen av dem har gått inn i våre rekker av den grunn. At man er bergenser er heller ingen forutsetning, undetegnede kommer fra Nord-Norge og syns de prater rart i Bergen (ikke utenkelig at jeg noterte det i søknaden min da jeg søkte. :p), sant og si tror jeg det er en ørliten forenkling å si at man blir moderator ved å være venn med en moderator. Slik fungerer det ikke.

:)

Lenke til kommentar

*Bli venner med noen mods på msn, godsnakke dem over lengre tid. Få dem til å foreslå deg som mod/veileder kandidat på intraforumet.

*Henge på forumet i en uendelig lang tid med daglige bidrag. (Uavhengig av kvalitet på bidrag)

Bergensere på forumet:

tom waits for alice

L4r5

Dotten

Dorian Gray

psilocybe

Haraldson

En gratulasjon virker nesten upassende, faktisk fornærmende. Jeg kondolerer heller.

Jeg må nok skuffe deg, det er kun to i listen din som er bergensere (resten er innflyttere). Sett bort fra Stavanger er nok Bergen by lite representert. Rundt et dusin er bosatt i Oslo og området rundt, mens Trondheim også har en håndfull.

Vi er beklageligvis overrepresentert med folk fra øst, men jeg gjør mitt ytterste for å få dem til å ta til fornuft og flytte til den herlige byen mellom de syv fjell :)

For Dorians del har jeg hatt han i MSN-listen min siden starten av forrige tiår. Det tok bare noen år med godsnakking og et halvt dusin søknader. Nok fikk være nok, ble ikke julefred med mindre han fikk lov.

Fra spøk til revolver. Oppskriften er kort for å komme på radaren: Gjør en innsats for forumet. :)

Lenke til kommentar

Det er bare litt trist når det eneste kriteriet er nettopp det. Tid. Det at du kjenner Dorian Gray og allikevel ønsker han velkommen er en bekymring. Det er som de sier, du vet ikke hvor streken er før du har krysset den. Ut i fra innleggene hans så er han en penis med bein å gå på. Finnes det ikke kvalifiserte søkere som bruker litt mindre tid på å tilfredsstille sine primitive lyster? Tenk nå litt på at du faktisk gir han tilgang til intraforumet. Jeg nekter å tro at alle er enig i denne avgjørelsen. Seriøst.

Lenke til kommentar

Takker for varme velkomster og ikke minst skepsis. Jeg ville tvilt på forumets medlemmer hvis denne nyheten kom og gikk uten i hvert fall noen protester.

DeadManWalking: Jeg har full forståelse for at du er skeptisk til valget - om ikke annet så er jeg kontroversiell. Jeg har i løpet av de siste 7 årene på dette forumet samlet opp 30 000 poster, masse erfaringer, en håndfull venner, svært mange bekjente og to kjærester - og det er ikke bare eksene som misliker meg. Om ikke annet så kjenner jeg i det minste forumet godt, og det er derfor jeg meldte meg nå i disse dager til å hjelpe til i de forumene jeg tilbringer mest tid på - jeg så at man kanskje kunne trengt en hånd her og der, og hadde tid og krefter til overs. Nå som cun og wh1te har gitt seg så trenger i hvert fall filmforumet en som kan hjelpe til. Det er verdt å legge merke til at jeg ikke er moderator, men veileder - jeg er ikke en gang vaktmester, men faktisk bare ryddehjelp. Motivasjonen min er enkel; jeg vil gi tilbake til forumet som har gitt meg så mye etter å ha sittet på ræven i snart 7 år og kun tatt. ^^ Vi er kanskje mange som bor i Bergen, men det er ytterst få på listen din som deler dialekten til meg og Dotten.

Jeg var kanskje ikke julegaven du hadde håpet på. Du får se på meg som et par sokker - ikke førstevalget, men plutselig får du behov for meg. Vel, nok forumprat, jeg må stikke og tilfredsstille mine primitive lyster. Hvor er du, Dotten?

Endret av Dorian Gray
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bergensere på forumet:

tom waits for alice

L4r5

Dotten

Dorian Gray

psilocybe

Haraldson

Se deeeer da pappa, der er hodet til den søte spikeren. Åååå.... der! ... ble den knust ned i planken med en slegge.

Faktapost

Lenke til kommentar

Det er bare litt trist når det eneste kriteriet er nettopp det. Tid. Det at du kjenner Dorian Gray og allikevel ønsker han velkommen er en bekymring. Det er som de sier, du vet ikke hvor streken er før du har krysset den. Ut i fra innleggene hans så er han en penis med bein å gå på. Finnes det ikke kvalifiserte søkere som bruker litt mindre tid på å tilfredsstille sine primitive lyster? Tenk nå litt på at du faktisk gir han tilgang til intraforumet. Jeg nekter å tro at alle er enig i denne avgjørelsen. Seriøst.

Godeste Dorian tilfredsstiller mer enn nok kritierene for å bli veileder. Vi er glad for at de som har vært med å bidra på forumet i flere år ønsker å hjelpe på denne måten. At han har noen andre preferanser hva primitive lyster angår enn deg og meg, får så være. Vi er ikke ute etter folk mest mulig lik Dotten og co's moral, da ville det kun blitt trofaste fedre med kun en seksuell partner dette årtusenet.

Vi har nå nærmere 40 veiledere, flere vil det bli. At de har tilgang til deler av intraforum er det liten fare med, veiledere har ikke samme tilganger som moderatorer (som igjen ikke har samme tilganger som administratorer). Vi forsøker også å ha et dynamisk team med forskjellige meninger. Rett og slett en gruppe som ellers aldri ville vært en gruppe - noe jeg tror gjør at vi fanger opp flest mulig av brukernes perspektiv og unngår sauementaliteten som fort kan oppstå.

Vi er vant til at nyutnevnelser forsøkes undergraves fra starten, der kan vi ikke annet enn å oppfordre til litt tillit og spare kruttet til eventuelle feil blir begått av vedkommende :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...