Gå til innhold

hjelp med error i win 7


raastad

Anbefalte innlegg

hvordan får jeg vekk denne: errorji.jpg

kommer opp automatiskt etter oppstart :S skal si jeg er ingen ekspert i windows 7 pga var i en ulykke så husker fra vista enda var beta :S

men kan noen av dere løse dette for meg? så jeg kan restarte uten å få den errorn mer?

Å kan ikke ta det på service heller for har piratvare :S klarte å få blåskjerm på den kjøpte versjonen men den var bare home da xD

så, så ikke for meg noe annet valg xD

men hvordan får jeg den bort? har prøvd meg på litt av hvært men windows 7 er helt nytt for meg å jeg som bare er vandt med xp så er det ikke så rart xD

Endret av raastad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...

Å kan ikke ta det på service heller for har piratvare :S klarte å få blåskjerm på den kjøpte versjonen men den var bare home da xD

så, så ikke for meg noe annet valg xD

men hvordan får jeg den bort? har prøvd meg på litt av hvært men windows 7 er helt nytt for meg å jeg som bare er vandt med xp så er det ikke så rart xD

 

Løsningen er å fjerne piratkopien og bruke original versjonen av Windows 7.

En .rom fil er jo vanligvis en eller annen form for bios fil, eller programvare til f.eks smarttelefon etc.

Bruker du piratkopi av Windows 7, kan det være du bruker den piratkopien som bruker en simulert BIOS for å holde Win7 aktivert, og her er det trolig skjedd noe feil.

 

Siden du ikke får hjelp her på forumet rundt piratkopier, så må du enten spørre på forum som tillater slikt, eller formatere pcen og legge inn original lovlig Windows 7.

Lenke til kommentar

Inntil videre er det nå engang sånn at du ikke får hjelp til å fikse piratkopien din når selve crackingen (/omgåelsen av sperre eller hva man nå skal kalle det) er problemet.

 

Dog er det sånn at vi er dynamiske på området og en endring angående dette finner nok veien til retningslinjene når vi kommer inn i nytt mediehus på nyåret. Delta gjerne i den aktuelle diskusjonen i mellomtiden.

 

Tråden stenges og tilbakemeldinger tas på PM :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...