raastad Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) hvordan får jeg vekk denne: kommer opp automatiskt etter oppstart :S skal si jeg er ingen ekspert i windows 7 pga var i en ulykke så husker fra vista enda var beta :S men kan noen av dere løse dette for meg? så jeg kan restarte uten å få den errorn mer? Å kan ikke ta det på service heller for har piratvare :S klarte å få blåskjerm på den kjøpte versjonen men den var bare home da xD så, så ikke for meg noe annet valg xD men hvordan får jeg den bort? har prøvd meg på litt av hvært men windows 7 er helt nytt for meg å jeg som bare er vandt med xp så er det ikke så rart xD Endret 23. desember 2010 av raastad Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det samme kom på meg også! Da pc-en starter, hold inne F8 knappen. Så velg systengjenoppretting, så gjennoprettes windows 7 før den feilen ble laget. Eller så kan du bruke Windows 7 sikkerhetskopi disk, men den må man lage på forhånd. Håper det virker da Lenke til kommentar
raastad Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 jeg har nok ikke sikkerhetskopier å er så lenge sia at jeg ikke husker når det skjedde :S har problemer med husken etter ulykka åsså da xD Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Åja, men prøv å restarte, og hold F8 inne til det kommer gjenoprettingmuligheter. PS: Trenger hjelp med Winrar. Les mer her! Lenke til kommentar
raastad Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) litt usikker på hva gjennoppretting kan gjøre meg for har gjort å installert så mye siden da åsså bare ignorert feilen men så kom jeg på at jeg kunne spørre her =P + husker ikke når det skjedde eller hvorfor =P Endret 23. desember 2010 av raastad Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 ... Å kan ikke ta det på service heller for har piratvare :S klarte å få blåskjerm på den kjøpte versjonen men den var bare home da xD så, så ikke for meg noe annet valg xD men hvordan får jeg den bort? har prøvd meg på litt av hvært men windows 7 er helt nytt for meg å jeg som bare er vandt med xp så er det ikke så rart xD Løsningen er å fjerne piratkopien og bruke original versjonen av Windows 7. En .rom fil er jo vanligvis en eller annen form for bios fil, eller programvare til f.eks smarttelefon etc. Bruker du piratkopi av Windows 7, kan det være du bruker den piratkopien som bruker en simulert BIOS for å holde Win7 aktivert, og her er det trolig skjedd noe feil. Siden du ikke får hjelp her på forumet rundt piratkopier, så må du enten spørre på forum som tillater slikt, eller formatere pcen og legge inn original lovlig Windows 7. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Inntil videre er det nå engang sånn at du ikke får hjelp til å fikse piratkopien din når selve crackingen (/omgåelsen av sperre eller hva man nå skal kalle det) er problemet. Dog er det sånn at vi er dynamiske på området og en endring angående dette finner nok veien til retningslinjene når vi kommer inn i nytt mediehus på nyåret. Delta gjerne i den aktuelle diskusjonen i mellomtiden. Tråden stenges og tilbakemeldinger tas på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg