Gå til innhold

Nortwood HK anbefalling ?

alaruz

Anbefalte innlegg

Faren til en god kamerat av meg skal ha seg en ny maskin,... Han jobber i et MaskinMek firma ,... som vil si at maskinen blir brukt endel til DAK tegning osv,.... Og bestemte seg for PIV Nortwood 1,6 - Fant et tilbud på komplett ,.... (synes ikke det virka gale selv,...) men har dessverre 0 peiling på Intel chipset, HK osv,.. Så jeg må rett og slett spørre ,...., - hvilket HK passer best,... ?

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-02-01 17:54 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-01 17:53, alaruz skrev:

Faren til en god kamerat av meg skal ha seg en ny maskin,... Han jobber i et MaskinMek firma ,... som vil si at maskinen blir brukt endel til DAK tegning osv,.... Og bestemte seg for PIV Nortwood 1,6 - Fant et tilbud på komplett ,.... (synes ikke det virka gale selv,...) men har dessverre 0 peiling på Intel chipset, HK osv,.. Så jeg må rett og slett spørre ,...., - hvilket HK passer best,... ?

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-02-01 17:54 ]

Personlig ville jeg valgt ASUS P4B266A med i845D chipsett. Har en kamerat med dette + en 1.8GHz Northwood @ 2.3GHz, og han er storfornøyd!

Dette alternativet kan brukes med DDR ram, som er det beste alternativet akkurat nå...

Men, jeg vet ikke om slik DAK tegning osv er veldig minnekrevende, så du kan jo også overveie RDRam med i850 chipsett. RDRam er forøvrig ikke så bra hvis du skal overklokke endel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...