Gå til innhold

stasjonær pc til 6000, komplett pc...

Anbefalte innlegg

tenkte å kjøpe en stasjonær pc til 6000 komplett med skjerm.

titta på komplett.no og så denne http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10448

den hadde visstnok vunnet tester osv.

Er denne pc'en bra? skal bruke pc'en til lett spilling, men hovedsakelig photoshop og illustrator cs5, filmtitting, videoredigering, og surfing.

Kan jeg ha denne pc'en i en 2års tid uten at jeg trenger å oppgradere for den bruken jeg beskriver nå?

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Får faktisk en god del for pengene der.

Hadde byttet disk til Seagate Barracuda® 7200.12 1TB SATA 3.0Gb/s, 32MB, 7200RPM , da den er mer egnet til ditt bruk, pga høyere hastighet.

Eneste jeg vil utsette og advare deg med, er at 4GB kan være litt lite, og du har ikke plass på hovedkortet til og sette i flere minnebrikker.

Kan være en god ide og bestille 8 GB med en gang.

Lenke til kommentar

da blir det 6500 kr så er ikke så ille det. tenker bare på at jeg skal ut å reise 1,5 år i juli 2011, og da hadde det vel vært fint med en bærbar pc.

Men med alle bærbare jeg har hatt blir de altfor varme etter hvert og det er alltid noe som går galt.

Er det da lurere å kjøpe en bærbar til 6-7000 kr? og får jeg nogenlunde samme ytelse da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

En laptop til 6-7000 blir noe svakere, spesielt på skjermkort fronten og i CPU-kraft, selv om dette har kommet seg voldsomt det siste året og 2.

Du vil også nok neppe få 8GB uten å sette i noe ekstra selv.

Lenke til kommentar

jeg skal kun bruke den bærbare pc'en til day of defeat source og slike lette spill, ikke noe tungt. det eneste er at pc'en må kunne takle adobe cs5 programpakken ganske så bra.

vil en bærbar til en 6-7000 klare det? tenker det er lettere med en bærbar kontra en stasjonær, i og med jeg skal flytte snart og reiser mye, blir litt problematisk med en stasjonær da. vet ikke helt.

noen anbefalinger da til en laptop for 7000 maks? har lett og lett og prøver å finne tester men det er veldig vanskelig, for vet ikke helt hva jeg skal se etter.

Takker for hjelpen jeg får :)

god jul

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...