AfterGlow Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Mer innhold kommer neste år. Les mer Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg er ikke helt med... Koster det penger eller ikke? Er all DLC betalvare? Finnes det gratis oppdateringer/utvidelser? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg er ikke helt med... Koster det penger eller ikke? Er all DLC betalvare? Finnes det gratis oppdateringer/utvidelser? Det finnes de som legger ut sine DLC gratis, men dette er såpass sjelden at så lenge det ikke står noe er det å regne som at man må betale for det, men kunne godt vært nevnt om det er opplyst hvilken pris det vil få. Skal jeg komme med et råtips for xbox vil hver av DLC koste 800 poeng.. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Så vidt jeg vet er det ikke nevnt noe om pris. Vanlige kostnader for slike nedlastbare pakker er 560, 800 eller 1200 poeng på Xbox Live. Med tanke på at pakke nummer to blir større enn den første, vil jeg anta at den ene koster 560 poeng, og den andre 800. Eventuelt 800 for den første, og 1200 for den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg