snakzz23 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Har utbetalt 19,600kr pr mnd som rørlegger. Husleie 4 800 kroner (over 30år) Mobiltelefon (Kalkulator) 400 kroner Internettforbindelse 400 kroner Strøm (Kalkulator) 1 300 kroner Kommunale avgifter 1 000 kroner Mat, dagligvarer og husholdsartikler 2 400 kroner (vet det er lite, men holder meg til first price produkter osv) Kollektiv transport 2 100 kroner (dette går til servicebil, kjøring til jobb-hjem) Forsikring (bil, båt, reise, person etc.) 700 kroner (hus, ikke innbo + bil, registert på foreldra) Bensin (Prisliste) 1 100 kroner (blir ikke mye bensin siden jeg bruker jobb bil hjem og til jobb) Årsavgift bil (240 kr. per. mnd.) 250 kroner Reparasjon bil 850 kroner (?) Setter av til eiendomsskatt 500 kroner Noe jeg mangler, eller noe som virker helt på tryne? Kom med innlegg Lenke til kommentar
SSL Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Har du gjeld? Fra det jeg klarer å regne meg frem til står du igjen med 3800 kr. Hva med sparing? BSU? Er hensikten med budsjettet å ha oversikt, eller er det noe du ønsker å prioritere deg frem til? (feriereise, bolig etc) Lenke til kommentar
snakzz23 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Har du gjeld? Fra det jeg klarer å regne meg frem til står du igjen med 3800 kr. Hva med sparing? BSU? Er hensikten med budsjettet å ha oversikt, eller er det noe du ønsker å prioritere deg frem til? (feriereise, bolig etc) Poenget er å ha en oversikt over økonomien, jeg har 70,000kr ståendes på sparekonto, så de 3800kr går til ting jeg selv vil ha.. BSU'n er full Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg hadde en lignende oversikt en gang, men så byttet jeg til en mal jeg fant på nettet: https://www2.sparebank1.no/portal/1001/3_privat?_nfpb=true&_pageLabel=page_privat_verktoy_budsjettskjema Velg den nederste av de tre, så får du med deg alt Ser ut som du har fått med deg det meste, men kan hende du har abonnement som treningsenter/online abonnement o.l. eller nrk lisens om du ikke er heldig. Ellers blir det vel lån og avdrag om du har noe sånt, ellers er den nok ok. Lenke til kommentar
snakzz23 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Tusen takk, Rairai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå